• HaltaLotta

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Hej hopp!

En tråd för oss i och runtomkring Jönköping som vill prata och kanske träffas, gravida eller redan föräldrar! Välkomna hit!

The mind is everything
  • Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
  • HaltaLotta
    LinaG skrev 2013-08-17 21:33:46 följande:

Hej!
    Äntligen har jag hittat några fler som är gravida i Jönk området :) Kan jag ansluta mig?
    Tycker det är synd att det inte finns några föräldragrupper där man kan träffa andra blivande föräldrar. Väntar vårt första barn, bf 10 november. Någon mer som har bf i november?

BF 3 nov här
  • LinaG

Vad trevligt! Ja, för oss är det första barnet. Så allt är nytt :) Bor ni i Jönk?

• LinaRosenius

Vad mysigt. för oss är det också första barnet :) jag bor i Skillingaryd så det är ju en liten bit från stan, känner ingen i min bekantskapskrets som är gravid så det känns roligt att hitta fler i närheten som är det :)

• HaltaLotta
    LinaG skrev 2013-08-18 15:19:59 följande:

Vad trevligt! Ja, för oss är det första barnet. Så allt är nytt :) Bor ni i Jönk?

Jag bor i Habo, eller lite utanför mot Hjo till.
  • spring

Jag har bf 24/25 nov. Bor i Huskvarna och väntar mitt första barn

• JohannaSL

Jag bor på väster i centrala Jönköping :)

Hur mår ni andra? Jag mår skit just nu, trött bortom ord, huvudvärk, halsbränna, sammandragningar, humörsvängningar.. you name it! Ser inte fram emot arbetsveckan :(

Ska iaf bli härligt med magbubbel på tisdag :) vem var det nu mer som skulle gå?

• JohannaSL

Jag bor på väster i centrala Jönköping :)

Hur mår ni andra? Jag mår skit just nu, trött bortom ord, huvudvärk, halsbränna, sammandragningar, humörsvängningar.. you name it! Ser inte fram emot arbetsveckan :(

Ska iaf bli härligt med magbubbel på tisdag :) vem var det nu mer som skulle gå?

• spring

Är det någon som ska gå på infoträffen ang förlossningsförberedelser på Ryhov imorgon?

Jag tänkte gå dit. Är ju min första förlossning så det kan vara bra att få lite info.

• JohannaSL

Spring: jag tänkte gå på den vid nästa tillfälle, i september. Har ju fött en gång tidigare men då blev det kejsarsnitt så det känns bra med lite info om smärtlindring och annat :)

• ReasonWhy

Jag har gått på magbubbel. Våren 2012. Så jag vet att Johanna kommer få det skoj. Inget den här gången dock.

Jag bor i Ljungarum.

Tråkigt att höra JohannaSL att du mår dåligt. Jag mår inte heller något vidare. Trött, yr och ont överallt! Så jag är tacksam för att jag pluggar och inte jobbar. Lite enklare att styra över sina dagar. En anledning till att jag ville vara gravid just nu också på min sista termin. Hoppas de är snälla mot dig på jobbet så det får gå lite i din takt.

Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*