Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Hej!
Jag hoppar gärna in i tråden. Jag är 37 år, bor i Huskvarna och väntar mitt första barn med BF 25/11.
Kul med en jönköpingstråd så man kan lära känna andra som är gravida
Hej!
Jag hoppar gärna in i tråden. Jag är 37 år, bor i Huskvarna och väntar mitt första barn med BF 25/11.
Kul med en jönköpingstråd så man kan lära känna andra som är gravida
Jag flyttade hit för 1,5 år sedan. Min sambo är härifrån och han var inte flyttbar eftersom han redan hade 2 barn när vi träffades.
Vart bor du?
Hur går det med era graviditeter?
Jag mår hur bra som helst nu. Illamåendet är borta och molvärk och ömma bröst som jag hade i början är som bortblåst. Ibland blir jag nojjig att barnet inte lever längre eftersom alla symtom har försvunnit. Magen har inte heller växt förrän sista veckan.
Känns skönt att se att magen växer lite nu, det är ju ett tecken på att det finns något där inne som blir större. Går in i v.17 imorgon.
Tyckte de första 12 veckorna segade sig fram. Men nu flyter det bara på
Jag längtar till den 24 juni när jag ska på rul. Ska bli spännande att se krabaten igen
Hej tjejer!
Vi var på ultraljud i måndags och vi ska också få en kille
Tre killar i tråden än så länge
Vad kul att det är aktivitet i tråden. Jag träffas gärna och snackar lite skit. Kul att lära känna andra i Jönköping som är gravida.
JohannaSL: Har inte tänkt på gravidyoga men efter jag läste ditt inlägg så googlade jag det och anmälde mig direkt. Kul! Då ses vi där För det är väl på Myoga du ska gå?
Annars mår jag bra, inga större krämpor. Men energin finns där inte. Tur att jag har ett flexibelt jobb så jag kan ta en liten vilostund om det behövs
På tal om vagnar så har jag beställt en Tako Laret ifrån Polen. 4900kr kostar den och då ingår typ allt.
Babyskydd, isofix, åkpåse, regnskydd, myggnät, skötväska och frakt. Den kan man också sätta direkt på chassit.
Jag hoppas att jag blir nöjd. Har googlat runt lite för att läsa vad andra tycker om den vagnen och de flesta verkar vara nöjda.