Smulan 82 skrev 2013-08-08 10:26:26 följande:
Nu har min lilla verkligen vaknat så mysigt och konstig känsla samtidigt. Undra när sambon kan känna barnet borde juh vara snart tycker jag. Längtar till rul och hoppas verkligen få se könet bara för jag är så nyfiken har läst om era rul och verkar inte så lätt o se könet alla gånger inte för att det igentligen är hela världen. Jag har hittat en skit snygg jacka som jag verkligen vill ha men inser ju att den kommer vara för liten om någon månad men den kommer juh passa efter bebisen är född så kan man inte köpa den då? Hur gör ni nu med kläder är det bara mamma kläder ni köper eller går ni upp i storlek? Jag har inget som är bekvämt eller snyggt på längre förutom mina mamma jeans alla överdelar är för små både pga bröst och mage fast kul brösten växte från 70 b till 70 d :) men blev lite förvånad när jag gick förbi ett skyltfönster och såg mig själv såg inte riktigt ut som mig. Hur mår ni alla idag? Hopas allt är bra!
De låter super mysigt!:D vill också väldigt gärna veta:) klart du kan köpa jackan, tycker jag iaf:)
Jag har typ bara köpt ett par mamma leggings resten i större stl bara men ska nog köpa lite mera mammakläder snart också, ganska svårt de där tycker jag, behöver köpa ny BH men vet ej vad för nån för att den ska passa bra, hum:P
De e bra här hur e de med dig?:)
Litchie skrev 2013-08-08 10:57:44 följande:
Jag har gått över till i stort sett bara mammakläder, tycker dom är snällast mot magen :) har även köpt en fin mammaparkas som jag gladeligen fortsätter använda i vår för att den satt så fint även på ickegravida! Däremot är det dethär med vinterjacka, hur gör alla där?
Våran lille var verkligen vild och körde yoga hela rul! Ena sekunden benen neråt och nästa upp över huvudet, haha! Men när hon skulle kolla könet visade han upp sig minsann, ett helt magiskt ögonblick :)
De där med vinterjacka har jag också funderat på vet ej vad jag ska göra, kan man ha sin gamla fast öppen hela vintern eller dör man då?:P
ååh vill också se, på torsdag e de dags!:D