Min 3,5 månaders bebis krånglar vid amning!?
Hejsan! Jag har en lite skatt som blir 16 veckor nu på lördag! Hon är den finaste i mitt liv och allt har gått super bra fram tills hon var 12 veckor ungefär! Mitt problem är att hon blir skitförbannad så fort hon ser mitt bröst! Hon suger några tag sen släpper hon och så håller hon på sen blir hon tokig och börjar skrika! Mjölk har jag för det sprutar och dom är fyllda! Det enda som funkar är att amma henne direkt efter att hon har sovit, då funkar det hur bra som helst och hon äter lugnt och fint! Varför är det så? Vad gör jag för fel? Det kan gå upp mot 5 timmar innan hon äter och oftast går det inte förrän hon sovit en stund! Nätterna funkar jätte bra där äter hon gärna många gånger! Hoppas det finns någon där ute med något svar!! Har försökt ge henne flaska men det vägrar hon! :( Usch detta har pågått länge nu och jg bryter snart ihop! :(( Hon gick från att äta varannan timme och älska bröstet till att äta var 4-5 timme och hata bröstet! Någon som har tips på hur jag ska få henne vilja äta igen? :)