skogsvitter skrev 2013-04-14 15:00:29 följande:
Say what!? Jag hoppas du är ironisk. Gymgrossisten är ju värst av alla! Senast igår läste jag om en produkt ur deras sortiment som blivit dopingklassad och därmed indragen. Det sker med jämna och ganska täta mellanrum och det är rätt ofta jag märker att gymgrossisten är i hetluften. Men lika snabbt som en produkt hos dem blir förbjuden (och innan dess har de dessutom haft utförsäljning med superrea så hundratals människor har blivit lurade att köpa skadliga preparat) så lanserar de ju nya med näst intill identiska ämnen. Men som då tyvärr tack vare Sveriges katastrofalt usla rättssystem ännu inte blivit förbjudna för att någon molekyl är ändrad.
Ja gymgrossister är ena jäklar på att många ut narkotika i smyg....
Grejen är ju att det är positivt att de drar in en produkt efter vad myndigheter bestämmer. Det vore riktigt illa om de inte gjorde det.
Pratar du verkligen om gymgrossister och inte nätapotek där du kan beställa allt och lite till?
Om du hängt med så är lagstiftningen ändrad. Ett ämne behöver inte vara klassificerat på molekylnivå längre utan det räcker med att de är snarlika.