Inlägg från: Elin 885 |Visa alla inlägg
  • Elin 885

15 åring som vill ta proteinpulver för att bygga muskler??

vad är det för märke han vill ta? gymgrossisten är duktiga med att ha rena produkter så att säga som inte är narkotikaklassade. jag köper själv därifrån oftast.

Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Elin 885
    linnn89 skrev 2013-04-13 21:49:21 följande:
    Ok känner en lättnad för ditt inlägg :) han är ju barn fortfarande och som dom andra nämde jag är inte insatt i detta. Hur vet man om det är ren protein och inte andra skuma ingr!? Ibland förstår man inte vissa ingr
    du det där kan vara en hel djungel!! =).
    men testa gymgrosstens whey- 80 eller mmsports, de är stora kedjor som är extremt måna om sitt rykte och de säljer bra grejjer.
    jag har tränat till och från i 10 år och handlat där och jag är ingen som tar droger, stereioder eller liknande.

• Elin 885
    skogsvitter skrev 2013-04-14 15:00:29 följande:
    Say what!? Jag hoppas du är ironisk. Gymgrossisten är ju värst av alla! Senast igår läste jag om en produkt ur deras sortiment som blivit dopingklassad och därmed indragen. Det sker med jämna och ganska täta mellanrum och det är rätt ofta jag märker att gymgrossisten är i hetluften. Men lika snabbt som en produkt hos dem blir förbjuden (och innan dess har de dessutom haft utförsäljning med superrea så hundratals människor har blivit lurade att köpa skadliga preparat) så lanserar de ju nya med näst intill identiska ämnen. Men som då tyvärr tack vare Sveriges katastrofalt usla rättssystem ännu inte blivit förbjudna för att någon molekyl är ändrad.
    ajdå :(
    det har jag faktiskt inte läst.
    hur som haver så finns det på en del av deras produkter resultat av dopingtester att ta del av.
  • Elin 885
    skogsvitter skrev 2013-04-14 15:05:19 följande:
    De har säkert vettiga produkter också, annars skulle det nog inte gå ihop. Men jag vill i varje fall uppmärksamma att de absolut inte är särskilt seriösa utan har varit i hetluften mycket pga de produkter de säljer.
    det hade jag faktiskt inte koll på och får då be om ursäkt :(
    jag länkade till dem som jag använder, dessa två har jag använt i flera år och ingen av dem är dopingklassad vad jag vet...usch nu blev jag nervös ; /
  • Elin 885
    skogsvitter skrev 2013-04-14 15:09:43 följande:
    Har de funnits i flera år så är det garanterat ingen fara
    nej det är sant.
    whey-100 tar jag för den är låglaktos och min mage och laktos går inte ihop så bra, testade whey-80 som är samma men med laktos men magen brakade ut helt tyvärr. synd för whey- 80 har roligare smaker haha. jaja inte mkt att göra åt.
    jag tränar i perioder, i perioder så bygger jag muskelmassa och i andra perioder så förbränner jag fett. vill inte kalla mig för deffare och bulkare dock för då skulle nog alla gladiatorer där ute ta väldigt illa vid sig ;). men i alla fall, så under mina byggar- perioder så tar jag denna 2ggr om dagen och även under förbrännarperioderna som mellanmål om jag är på språng. nu under min praktik så har träningen fått ligga i lite i lä, inte så att jag inte tränar men inte lika mkt som jag brukar. de tvingar ju upp mig kvart i sex de jävlarna :P.
Svar på tråden 15 åring som vill ta proteinpulver för att bygga muskler??