Iam skrev 2013-03-28 12:50:21 följande:
Så är det säkert :)
Men det är väl det där om hur man tolkar TS som är intressant, och varför man tolkar olika då hennes ord är exakt likadant skrivna oberoende av vem som läser dom.
Jag ser helt enkelt inte hur TS har behandlat barnen illa... eller gjort skada... Inte utifrån det som skrivits hittills i alla fall.
Nej jag vet inte om jag skrivit att ts direkt behandlar barnen illa... ?
Jag bara anser att ansvaret är enormt och hon verkar inte palla att bära det, och att hon liksom önskar bort barnen.
Känslan uttryckt i skrift triggade mig. Jag vet inte om hennes bonusbarn märker det, men det tror jag ( obs : Tror )
Att ha sin privata sfär ser jag inget problem med att folk vill ha, även om jag inte är så själv så uttalat. Men igen -Vi är alla olika. Jag knackar på sonens dörr om jag vill nåt. Han knackar på min om jag mor förmodan ligger där inne på icke nattetid. Det är ok och respekt, tycker jag.
Men om han eller bonussonen kom på natten ( då de var mindre :) ) Skulle jag aldrig neka de lite trygghet och en stunds gosande. Visst de kan få det i egna sängar, men enligt mig är det inte samma sak riktigt. Men igen -Vi har alla lite olika syn på vissa gränser och hur man ska dra de.
Dessutom av det som framgår så skulle jag påstå att hennes bonus barn har det extra behovet av omvårdnad och kärlek som jag skriver om. ( Har läst ts och nåt inlägg till så 100 är jag inte )
Skadan är anser jag att kalla in poliser dra på höga växlar stänga ute barn i ett mycket känsligt skede från en trygg spontan kram osv..
Men ja, jag vet ju som sagt inte hela situationen.
Av det jag läst och det jag känner så kan jag säga att min uppfattning är att ts är en rätt hård människa, och att pappan är aningen mesig.
Hårda människor är inte för mig.
Så : Jag vill helt enkelt påtala vikten ( av vad jag anser ! ) i min skrift ang silkesvantar kärlek och omvårdnad osv..