Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!
Hej. Jag är en kille på 35 bast. Har en flickvän sedan 5 år tillbaka. Och vi har bott ihop till och från i 4 år. Förra midsommarafton så hade jag sex med min flickväns mamma! (Ja,jag veet jag är ett otrogen svin!!!) Vi var ute där och firade midsommar på hennes mammas sommar-ställe. Hela tjocka släkten(hennes) var där och det dracks en hel del alkohol. Mot kvällen var alla skit fulla. Min flickvän och ett gäng skulle åka å ta ett Natt-bad en bit ifrån,men jag orkade inte följa med då jag kännde mig för full och plus så e jag en badkruka. Så jag valde att stanna kvar. Hennes mamma stannade också kvar. Vi bestämde oss för att ta en till grogg och sitta och prata lite..en grogg vart tre groggar och nu var vi ännu mer fulla! Vi satt å prata om allt emellan himmel och jord,och hon berättade hur glad hon var över att hennes dotter äntligen hade hittat en bra kille som mig...Hon började även att prata om hennes separation med hennes ex-man och om hur psykiskt dåligt hon mått efter det. Hon började gråta och jag kännde att jag behövde göra nåt för att trösta henne,så jag gav henne en kram. En helt oskyldig snabb "stackars dig" kram typ. Men en kram blev en till kram,och på den andra kramen så kände jag hur det började pirras i kroppen. Jag blev kåt och slutade krama henne,då det började kännas obehagligt. Sedan så säger hon: "Åh vad jag önskar att jag kunde hitta en sån fin kille som dig" Och jag full och kåt som jag var skämtade till det med: "Du kan få mig en snabbis nu om du vill" Hon började skratta och satte sig i mitt knä. Vi började kyssas och smeka varandra och till slut drog hon in mig i sovrummet. Vi hade sex. Precis när vi var klara så kommer min flickvän och resten utav gänget tillbaka. Vi låtsades som ingenting och vi har inte pratat om det sedan dess. Min flickvän misstänkte ingenting och vet ingenting om det. Och några dagar efter nyår så var jag och några kill polare ute på krogen och festade rejält! Min flickvän låg hemma och sov,hon skulle upp tidigt nästa dag. Vi hamnade på en krog där vi träffade på min flickväns väninna med några andra tjejer. Jag hälsade på henne och vi började små prata..har träffat henne förut men då har vi bara utväxlat några ytliga ord. Iallafall så började jag och grabbarna att festa med tjejerna och sedan nämde hon att dom skulle ha efterfest hemma hos hennes tjejkompis...hon frågade om vi ville hänga på. jag var tveksam till det,då jag visste vad som skulle ske ifall vi hamnade där. Jag kännde en otrolig attraktion till henne just den kvällen(förmodligen lite extra mycket pga att jag var full) Men mina kill polare insisterade på att vi skulle med..dom var ju lika knull sugna som jag.... Så vi åkte dit,drack ännu mer sprit och det slutade med att jag satte på henne... Efteråt fick jag sån otrolig ångest och allt känndes bara obehagligt så jag drog hem efter en timme. Berättade inget till min flickvän och hennes kompis har inte heller berättat för henne vad vi gjort. Så TVÅ gånger har jag varit otrogen mot henne på fyllan,med två stycken som dessutom står henne väldigt nära! Vissa dagar tänker jag inte på det alls,men vissa dagar äter ångesten upp mig och jag går runt med en knut i magen ofta och bara väntar på att sanningen ska komma fram!!! Vet inte vad jag ska göra. Berättar jag för min flickvän så kommer hon nog att lämna mig. Berättar jag det inte så kommer jag att få leva med ångest hela livet med henne. Nån som har några råd?