• Anonym (otrogen knöl)

Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!

Hej. Jag är en kille på 35 bast. Har en flickvän sedan 5 år tillbaka. Och vi har bott ihop till och från i 4 år. Förra midsommarafton så hade jag sex med min flickväns mamma! (Ja,jag veet jag är ett otrogen svin!!!) Vi var ute där och firade midsommar på hennes mammas sommar-ställe. Hela tjocka släkten(hennes) var där och det dracks en hel del alkohol. Mot kvällen var alla skit fulla. Min flickvän och ett gäng skulle åka å ta ett Natt-bad en bit ifrån,men jag orkade inte följa med då jag kännde mig för full och plus så e jag en badkruka. Så jag valde att stanna kvar. Hennes mamma stannade också kvar. Vi bestämde oss för att ta en till grogg och sitta och prata lite..en grogg vart tre groggar och nu var vi ännu mer fulla! Vi satt å prata om allt emellan himmel och jord,och hon berättade hur glad hon var över att hennes dotter äntligen hade hittat en bra kille som mig...Hon började även att prata om hennes separation med hennes ex-man och om hur psykiskt dåligt hon mått efter det. Hon började gråta och jag kännde att jag behövde göra nåt för att trösta henne,så jag gav henne en kram. En helt oskyldig snabb "stackars dig" kram typ. Men en kram blev en till kram,och på den andra kramen så kände jag hur det började pirras i kroppen. Jag blev kåt och slutade krama henne,då det började kännas obehagligt. Sedan så säger hon: "Åh vad jag önskar att jag kunde hitta en sån fin kille som dig" Och jag full och kåt som jag var skämtade till det med: "Du kan få mig en snabbis nu om du vill" Hon började skratta och satte sig i mitt knä. Vi började kyssas och smeka varandra och till slut drog hon in mig i sovrummet. Vi hade sex. Precis när vi var klara så kommer min flickvän och resten utav gänget tillbaka. Vi låtsades som ingenting och vi har inte pratat om det sedan dess. Min flickvän misstänkte ingenting och vet ingenting om det. Och några dagar efter nyår så var jag och några kill polare ute på krogen och festade rejält! Min flickvän låg hemma och sov,hon skulle upp tidigt nästa dag. Vi hamnade på en krog där vi träffade på min flickväns väninna med några andra tjejer. Jag hälsade på henne och vi började små prata..har träffat henne förut men då har vi bara utväxlat några ytliga ord. Iallafall så började jag och grabbarna att festa med tjejerna och sedan nämde hon att dom skulle ha efterfest hemma hos hennes tjejkompis...hon frågade om vi ville hänga på. jag var tveksam till det,då jag visste vad som skulle ske ifall vi hamnade där. Jag kännde en otrolig attraktion till henne just den kvällen(förmodligen lite extra mycket pga att jag var full) Men mina kill polare insisterade på att vi skulle med..dom var ju lika knull sugna som jag.... Så vi åkte dit,drack ännu mer sprit och det slutade med att jag satte på henne... Efteråt fick jag sån otrolig ångest och allt känndes bara obehagligt så jag drog hem efter en timme. Berättade inget till min flickvän och hennes kompis har inte heller berättat för henne vad vi gjort. Så TVÅ gånger har jag varit otrogen mot henne på fyllan,med två stycken som dessutom står henne väldigt nära! Vissa dagar tänker jag inte på det alls,men vissa dagar äter ångesten upp mig och jag går runt med en knut i magen ofta och bara väntar på att sanningen ska komma fram!!! Vet inte vad jag ska göra. Berättar jag för min flickvän så kommer hon nog att lämna mig. Berättar jag det inte så kommer jag att få leva med ångest hela livet med henne. Nån som har några råd?

• Svar på tråden Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!
  • redbullmedvodka

Du verkar vara en sexmissbrukare. Det är fan inte normalt att man har sex med sin partners föräldrar/vänner... Vedervärdigt!

• Amadeus2

Svår fråga att tjejen kommer att bryta med sin bästa vän och kanske dig ligger nog nära till hands. Mamman är annan sak. Du tycke att det beror på alkoholen kan man inte hålla igen när man dricker skall man nog se till att man inte blir full.
    Tjejen blir nog lessen men bättre att hon får veta det nu än längre fram i framtiden tror att det slut kommer att kommer att sippra ut.

• Anonym (Tredje gången gillt)

Se till att vara otrogen igen, med någon utanför släkten och bekantskapskretsen. Så kan du berätta att du varit otrogen och förtjänar inte ert förhållande. Då kan hon hata dig i all evighet utan att du behöver berätta om svärmor och väninnan. 

• Goneril

Skojig fantasi, men jag tror inte på detta. Skulle det förmodan vara sant är det för att TS vill efterlikna gångna tiders Casanova, han låg gärna med både mor och dotter, dessutom hade han barn med sin dotter  trots att incest var förbjudet.                                                                                                                                                       Ponera nu att det är sant och TS får barn både med flickvännen och mamman, gissningsvis är hon fortfarande fertil. Då får flickvännen ett barn och samtidigt en syster, för enkelhetens skull kan vi säga att de får varsin liten flicka. Flickvännens lilla flicka kan kalla mammans barn för moster, men det hindrar dem säkert inte från att leka. Flickvännens dotters pappa, det vill säga TS, blir samtidigt styvmorfar till flickvännens dotter. Ja, det blir komplicerat, det hela.                                                                                                                                   Skulle det vara sant hade jag som flickvän velat veta sanningen. Sedan hade jag sagt adjö till alla inblandade, pojkvännen, mamman och kompisen. Jag hade velat få ut mitt arv och sedan hade jag rest till Amerika och aldrig hört av mig mer. Skulle jag sitta vid samma bord och äta frukost som en mamma jag inte kan lita på? Aldrig. Det skylla väldigt mycket på spriten i tråden, "fyllegrej". Fylla är aldrig en ursäkt; man har ett ansvar för sina gärningar. Gärningsman inför rätta, domaren säger: "Jo, det förstår vi ju i rätten, du var full när du bröt dig in och slog ihjäl kompisen, det kan du ju inte hjälpa, hade du varit nykter hade det varit en annan sak."                                                                                                                                                                  

• Anonym (gnafs)
    redbullmedvodka skrev 2017-07-04 14:03:29 följande:

Du verkar vara en sexmissbrukare. Det är fan inte normalt att man har sex med sin partners föräldrar/vänner... Vedervärdigt!

Nej, men ting kan hända på fyllan, som inte borde hända.   Jag har en "grej" för äldre kvinnor, och har haft fyllsex med både en kompis morsa och en utav morsans kompisar.  Man är bara en människa.

"Sex med sonens kompis" och  "Hade sex med en kompis mamma"  är ju inte helt ovanligt att läsa om här.
  • molly50
    Anonym (gnafs) skrev 2024-09-09 12:05:50 följande:
    Nej, men ting kan hända på fyllan, som inte borde hända.   Jag har en "grej" för äldre kvinnor, och har haft fyllsex med både en kompis morsa och en utav morsans kompisar.  Man är bara en människa.

"Sex med sonens kompis" och  "Hade sex med en kompis mamma"  är ju inte helt ovanligt att läsa om här.
    Men blir man så full att man hamnar i säng med sin partners mamma,vän  eller med sina vänners föräldrar så kanske man borde se över sitt drickande.
  • Anonym (Vacadillo)
    Anonym (gnafs) skrev 2024-09-09 12:05:50 följande:

Då är man ännu inte vuxen nog att hantera alkohol. 
  • Anonym (Tredje gången gillt)
    Anonym (Vacadillo) skrev 2024-09-09 16:16:37 följande:
    Då är man ännu inte vuxen nog att hantera alkohol. 
    Eller så har man en väldigt stark sexualdrift som inte går att hantera på fyllan. Och därför ser personen till att vara full för jämnan så att sexualdriften kan få härja fritt. Efteråt så skyller personen på alkoholen istället för sin sexualdrift, för att den är mer accepterad. Målet är att få ha sex inte att bli full, men fyllan är medlet för att tillåta sig att ha sex med andra än sin flickvän.
  • Anonym (Gäääsp..)

Nej, det har du inte haft. Bara i dina egna porrskadade fantasier. 

• molly50
    Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2024-09-10 23:35:46 följande:
    Eller så har man en väldigt stark sexualdrift som inte går att hantera på fyllan. Och därför ser personen till att vara full för jämnan så att sexualdriften kan få härja fritt. Efteråt så skyller personen på alkoholen istället för sin sexualdrift, för att den är mer accepterad. Målet är att få ha sex inte att bli full, men fyllan är medlet för att tillåta sig att ha sex med andra än sin flickvän.
    Då kanske man behöver söka hjälp.
Svar på tråden Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!