Inlägg från: Anonym (ehm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ehm)

Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!

Anonym skrev 2013-03-21 16:57:36 följande:

Jag tycker att du ska lämna henne utan att tala om att du knullat med hennes mamma och kompis. Hitta på att du träffat en annan brud. Då får hon hata dig och kommer över dig lätt. Det vore det mest osjälviska som jag ser det.

Så tjejen kan dra hem en ny kille som mamman kan knulla med?
    Vore det inte bra om hon även får reda på vilken slags mamma det är hon har så hon själv kan välja om hon vill fortsätta umgås med henne eller introducera pojkvänner för?

Personligen hade jag velat veta om någon av mina föräldrar var ett sånt megasvin.
  • Anonym (ehm)
    MickeyKnox skrev 2014-02-27 14:52:58 följande:
    Word - ett eller till och med två felsteg kan man göra, det är självklart inte acceptabelt men gjort är gjort.
    Att berätta skulle vara förödande för flickvännen så låt helt enkelt bli det.
    Dock bör du som ManiLund skriver låta bli alkoholen så länge du och din flickvän inte är på samma plats för du verkar ha svårt att hålla snoken inspärrad annars.
    Har aldrig förstått mig på folk som tycker att alla obehagliga händelser ska begravas och tycker att det värsta som kan hända är att man får reda på sanningen. Tycker personligen att leva i en fet lögn omgiven av svin är betydligt värre än att bli sårad.
  • Anonym (ehm)
    Anonym (?) skrev 2017-07-04 09:32:23 följande:
    Jag blir absolut inte förvånad. Dem flesta kvinnor är beaches.
    Är de flesta kvinnor stränder?

Antigen har du en väldigt skum syn på kvinnor eller så behöver du gå en grundkurs i engelska, och då menar jag riktig engelska inte gangstawannabe engelska.
  • Anonym (ehm)
    missdi skrev 2017-07-04 08:36:08 följande:

Jag tycker inte du ska berätta. Hon blir bata ledsen. På fyllam lan man råla göra dumma saker. Att hennes mamma knullade dig är väl inte så bra men vad fan försök stt hålla dig ifrpn mammor systrar etc. Hade en pojkvän vars farsa jag knullade med flera gånger. Jag var förvisso alltid kåt på honom han var en riktigt sexig äldre man och jag var bara 18 men gud som han knullade mig. Jag sa aldrig nåt till killen och han musstänkte onget inte ens så han lom in då pappan var i full färd att ta mig balifrån. Han trodde bara jag lryade efter något det var därför kag stod med räven i väsret och en gubbkuk cm från fittan men det gick bra. Vi ghorde slut men inte pga det

Ja du missdi, antingen lever du i en värld där fantasier och verklighet blandas ihop huller om buller, eller så har haft en väldigt tuff uppväxt. I båda fallen finns det goda anledningar till terapi.
Svar på tråden Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!