• Anonym (otrogen knöl)

Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!

Hej. Jag är en kille på 35 bast. Har en flickvän sedan 5 år tillbaka. Och vi har bott ihop till och från i 4 år. Förra midsommarafton så hade jag sex med min flickväns mamma! (Ja,jag veet jag är ett otrogen svin!!!) Vi var ute där och firade midsommar på hennes mammas sommar-ställe. Hela tjocka släkten(hennes) var där och det dracks en hel del alkohol. Mot kvällen var alla skit fulla. Min flickvän och ett gäng skulle åka å ta ett Natt-bad en bit ifrån,men jag orkade inte följa med då jag kännde mig för full och plus så e jag en badkruka. Så jag valde att stanna kvar. Hennes mamma stannade också kvar. Vi bestämde oss för att ta en till grogg och sitta och prata lite..en grogg vart tre groggar och nu var vi ännu mer fulla! Vi satt å prata om allt emellan himmel och jord,och hon berättade hur glad hon var över att hennes dotter äntligen hade hittat en bra kille som mig...Hon började även att prata om hennes separation med hennes ex-man och om hur psykiskt dåligt hon mått efter det. Hon började gråta och jag kännde att jag behövde göra nåt för att trösta henne,så jag gav henne en kram. En helt oskyldig snabb "stackars dig" kram typ. Men en kram blev en till kram,och på den andra kramen så kände jag hur det började pirras i kroppen. Jag blev kåt och slutade krama henne,då det började kännas obehagligt. Sedan så säger hon: "Åh vad jag önskar att jag kunde hitta en sån fin kille som dig" Och jag full och kåt som jag var skämtade till det med: "Du kan få mig en snabbis nu om du vill" Hon började skratta och satte sig i mitt knä. Vi började kyssas och smeka varandra och till slut drog hon in mig i sovrummet. Vi hade sex. Precis när vi var klara så kommer min flickvän och resten utav gänget tillbaka. Vi låtsades som ingenting och vi har inte pratat om det sedan dess. Min flickvän misstänkte ingenting och vet ingenting om det. Och några dagar efter nyår så var jag och några kill polare ute på krogen och festade rejält! Min flickvän låg hemma och sov,hon skulle upp tidigt nästa dag. Vi hamnade på en krog där vi träffade på min flickväns väninna med några andra tjejer. Jag hälsade på henne och vi började små prata..har träffat henne förut men då har vi bara utväxlat några ytliga ord. Iallafall så började jag och grabbarna att festa med tjejerna och sedan nämde hon att dom skulle ha efterfest hemma hos hennes tjejkompis...hon frågade om vi ville hänga på. jag var tveksam till det,då jag visste vad som skulle ske ifall vi hamnade där. Jag kännde en otrolig attraktion till henne just den kvällen(förmodligen lite extra mycket pga att jag var full) Men mina kill polare insisterade på att vi skulle med..dom var ju lika knull sugna som jag.... Så vi åkte dit,drack ännu mer sprit och det slutade med att jag satte på henne... Efteråt fick jag sån otrolig ångest och allt känndes bara obehagligt så jag drog hem efter en timme. Berättade inget till min flickvän och hennes kompis har inte heller berättat för henne vad vi gjort. Så TVÅ gånger har jag varit otrogen mot henne på fyllan,med två stycken som dessutom står henne väldigt nära! Vissa dagar tänker jag inte på det alls,men vissa dagar äter ångesten upp mig och jag går runt med en knut i magen ofta och bara väntar på att sanningen ska komma fram!!! Vet inte vad jag ska göra. Berättar jag för min flickvän så kommer hon nog att lämna mig. Berättar jag det inte så kommer jag att få leva med ångest hela livet med henne. Nån som har några råd?

• Svar på tråden Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!
  • Anonym (pfff)

Tja, med alla detaljer i din ts så är nog chansen ganska stor att du redan outat dig. Förutsatt att det finns något att outa IRL, vill säga.

• Anonym (Malin)

Tja, vad ska man säga. Förstår att du har ångest. Men du har liksom bara två val. Antingen berättar du och förbereder dig på konsekvenserna eller så lever du med det, släpper och går vidare och hoppas att det inte kommer fram annan väg...

Jag behöver nog inte säga att det är extremt korkat att ligga med just mamman och bästa väninnan?  

• viseversa

Ja buhu stackars dig ts som bara inte kunde hålla kuken i styr. Snyft snyft snyft'n

• Anders 386

Det är du som måste välja TS. Ingen annan kan göra det valet. För mig hade det varit enkelt. Jag hade hållit tyst. Men risken är ju att det kommer fram nån gång.
    Men jag tror inte den kvinna finns som inte skulle sparka ut dig direkt om du berättar sanningen.

• Häggen

Du får bara hoppas det inte kommer fram och må därefter.
    Eller lämna henne då du inte verkar ha nog med känslor att vara trogen. 

• P30

Jag hade nog avlagt nykterhetslöfte. Hon kommer ju inte att må bättre av att du berättar, det är ju bara för att lätta ditt eget samvete. Jag tror att en gång hade gått att förlåta, men med hennes väninna och hennes mamma är det nog helt kört. Så om du älskar henne på riktigt får du bara se till att hålla dig nykter. Gör du inte det skall du nog bara se till att lämna snyggt medan tid finns - och det oavsett vad du gjort.

Och kom ihåg: att inte välja något är också att välja något. 

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Fool

Svårt att ge dig några råd TS , nomalt skulle jag råda till att berätta , men samtidigt är detta så vidrigt att det kommer krossa den stackars tjejen fulständigt , men å andra sidan så kommer hon annars fortsätta leva sitt liv omgiven av egoistiska skithögar som inte kan se längre än sina egna behov av att få sig ett knull , pest eller kolera.

Jag hoppas verkligen detta är ett påhitt av någon med livligt fantasi....

• Bitchos

Berätta inte för henne vad du har gjort, för det är det värsta du någonsin kunnat göra! Hennes mamma! Urk!
    Jag hade aldrig velat veta om om kille hade gjort något sådant mot mig.
    Fy - buksvägerska med mamma!
    Gör det enda raka - gör slut och det med en gång. Du förtjänar inte henne och hon förtjänar någon som respekterar henne och behandlar henne såsom hon förtjänar.

• Fool
    Bitchos skrev 2013-03-21 15:29:33 följande:
    Berätta inte för henne vad du har gjort, för det är det värsta du någonsin kunnat göra! Hennes mamma! Urk!
    Jag hade aldrig velat veta om om kille hade gjort något sådant mot mig.
    Fy - buksvägerska med mamma!
    Gör det enda raka - gör slut och det med en gång. Du förtjänar inte henne och hon förtjänar någon som respekterar henne och behandlar henne såsom hon förtjänar.
    Ja men även om TS gör drar iväg med svansen mellan benen för att slippa "obehag" så återstår fortfarande hennes fantastiska mamma och sk väninna... den stackars tjejen har blivit grymt sviken av så gott som samtliga i hennes omgivning som ska föreställas stå henne nära , det enda som fattas är att TS drar över hennes pappa och syskon oxå så är lyckan fullständig....Kräks
  • Crimen
    P30 skrev 2013-03-21 15:25:06 följande:
    Jag hade nog avlagt nykterhetslöfte. Hon kommer ju inte att må bättre av att du berättar, det är ju bara för att lätta ditt eget samvete. Jag tror att en gång hade gått att förlåta, men med hennes väninna och hennes mamma är det nog helt kört. Så om du älskar henne på riktigt får du bara se till att hålla dig nykter. Gör du inte det skall du nog bara se till att lämna snyggt medan tid finns - och det oavsett vad du gjort.

Och kom ihåg: att inte välja något är också att välja något. 
    +1

Vidare ser jag inte heller poängen med att avslöja en engångsföreteelse - eller två, i ditt fall. Om du verkligen vill ha henne så skulle åtminstone jag hållit tyst och aldrig mer utsatt mig för liknande situationer igen. Inte dricka annat än i trygga miljöer, etc.

Emellertid är det ju hennes mamma och väninna du tryckt på. Risken att kompisen inte kan knipa igen utan säger något i framtiden torde väl vara ganska överhängande?

För din flickväns skull hoppas jag att detta aldrig kommer fram. ALDRIG.  
Svar på tråden Jag har haft sex med min flickväns mamma, och kompis!