• watership down

tredje trimestern Norrköping

Jag tänkte att det kanske vore dags att hoppa till tredje trimestern nu eftersom vår diskussion ligger kvar i första och de flesta är väl i tredje nu?

• Svar på tråden tredje trimestern Norrköping
  • FemmeM

Im in! Skrattande

Hur mår vi alla så här mot slutet? Eller, jag har 11 veckor kvar, känns som en evighet men ändå... ;)

• viramia

Hej, jag har 9 v kvar! Går fort nu! Väntar tredje barnet. Ont i fogar o bäcken, annars mår jag ok. Har gått på ledighet så jag ska inte klaga:)

• Carrossk

Hoppar in här jag med :). Börjar som sagt kännas lite nu i rygg och höfter. Men jobbar 4 veckor till innan man får gå hem igen :).
    Får hoppas att man då ska slippa alla dessa förkylningar som man åker på hela tiden. Troligtvis hem tagna från jobbet :/
    Men nu är det drygt 12 veckor kvar och nu går vi bara mot ljusare tider. Så dessa veckor lär väl flyga iväg :D

• Petra 334

Lite mindre än 11 veckor kvar nu här med :) och man börjar tänka mer och mer på själva förlossningen *ihhh*.
    Börjat göra iordning barnrummet och styra lite.
    Är 50% sjukskriven nu pga foglossning och en del sammandragningar men åker ut och in på akuten pga gallan med. Jobbar 3 veckor till.
    Liten är som tokig där inne och jag undrar om han verkligen kommer ha tålamod att stanna tiden ut heh.

• Petra 334

Någon förresten som vet vart det finns hissgardiner med barnmönster? Letar och letar.. Får väl investera i en symaskin istället eller något.

• mytol

Nu har jag hittat hit oxå. Går in i vecka 28 på tisdag å på torsdag har jag 4 veckor kvar att jobba. Om jag fixar det tiden ut. Använder mig av kryckorna mestadels hemma men på jobbet funkar det inte att ha dom med så då får jag stå ut men det får man ju lida av sen...
    Nån mer som går på vattengympan på vrinnevi? 

• watership down

jag mår bra men har ju drygt 16 veckor kvar så jag är inte riktigt inne i tredje trimestern än.

eller bra och bra, här hemma har vi hunnit med kräksjuka, diarré och influensa. har fortfarande hemsk hosta med slem som inte går att hosta upp helt. vill helst bara gå i ide. men magen mår bra... 

• viramia

Jag har med nån konstig hosta. Fick när jag blev gravid direkt, har konstant segt slem som inte går stt få bort så att säga. Ätit pencillin mot det med men hjälper inte:(. Har väl med graviditeten att göra, att bihålerna blir täppta o svullna, antar jag. Har köpt mig en nässkölj nu.

• Annsofie83
    Petra 334 skrev 2013-03-09 16:37:53 följande:
    Någon förresten som vet vart det finns hissgardiner med barnmönster? Letar och letar.. Får väl investera i en symaskin istället eller något.

jag satte upp en idag med spöket laban. köpt på netto men finns lite här o var. rätt start märket.
Svar på tråden tredje trimestern Norrköping