• ärdetmintur2013

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Hej Hade ett MA den 15 december 2012 och blev inlagd med cytotec. Var i v 15 men fostret dog i v 9 el v 10. Haft jätte problem med smärtor, blodklumpar mm så nu den 31 januari fick jag skrapas. Nu väntar jag på att blödningarna ska sluta och att en äl ska komma.
    Nu vill jag o killen försöka få en ny graviditet med lyckligt slut. Tanken är att detta ska vara en positiv tråd där vi kan stötta varandra.

• Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
  • Morris79

Det tycker jag! ;)

Nä, tror att jag väntar lite i och med att mensen kommit så sent de andra två gångerna! Vet ju inte ens om vi prickat ÄL, den kan ju även vara nu eller imorgon!

• Valentinan
    Morris79 skrev 2013-02-28 11:01:58 följande
    Valentinan: Hej och välkommen! :) Beklagar till ert mf och sedan MA :( Så himla jobbigt! MEN! Stort grattis till lilla fröet i magen, denna gången kommer det gå bra! :) Kram!
    Tackar!
    Hur är det, är det fler än jag som plussat? Eller är de flesta här inne i väntan på ett Plus
  • Bianca1

Bara fortsätta ligga då! ;P

Ingen mens ännu men mensvärk och rosa på pappret så det sätter igång snart. Hoppas det går över fort så man kan rikta in sig på nästa ÄL!

• Morris79

Haha, mm! ;)

Trååååkigt! Men snart är nästa ÄL här, då blir det bebis!!! :)

• ärdetmintur2013
    Bianca1 skrev 2013-03-04 20:22:35 följande:
    Bim imån men molvärk och rosa på pappret ikväll så mensen kommer nog igång som det är tänkt imån...:(

Morris: hur går det för dig?

bianca. hoppas det gar fort till en nu al sa ni kan forsoka igen . morris: hoppas ni prickade in al. valentina: hitills har ingen vad jag vet av oss i traden plussat an. men det ska vi, eller hur tjejer!!! sjalv har jag varit deppig ett tag nu. men idag fick jag ett svagt streck pa al testet sa kanske jag far al om nagon dag :) jsg tanker mysa iallafall ;)
  • Morris79

ärdetmintur2013: Wiii, ÄL på gång?! Vad kul :) Se till att mysa ordentligt! :) Kram på dig!

• c4trin

Testat idag igen, en liten skugga till sträck finns men det är allt... Så jobbigt att inte veta säkert om de e en bebis eller om de e nåt som e fel. Symtomen finns där iaf :(

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013