c4trin skrev 2013-03-10 16:58:13 följande:
Idag är jag ett nervvrak. Fortfarande ingen mens, 3 veckor över på onsdag, och ont i nedre delen av magen som sjutton idag igen´o lätt illamående, värre igår o fredags. Fick liiiiten rosa flytning i morse och efter den ingenting. OM jag nu är gravid så blir jag nervös av denna lilla rosa flytning, kan inte låta bli att titta efter VARJE gång jag är på toa för jag e så nervös.
Kunde inte sova inatt heller knappt eftersom jag ska till BM och prata med henne imorgon o ta test där. OM jag nu är gravid är jag rädd att min vardag kommer se ut såhär i måånga veckor, nervös och rädd hela tiden. Är så rädd att det ska hända igen, vill inte det och undrar hur jag/vi ska orka... Åh e så trött på alla dessa tankar och rädslor! Ena dagen tänker jag att det löser sig nog, sen kommer sånna här dagar! Kan knappt sova på nätterna heller ibland.
Jag som inte ens vet om jag är gravid ännu säkert, säger att jag inte vågar tro på de förrän det är säkert men visst finns tankarna där med tanke på alla symtom. Men om de nu visar negativt så pass lång in så kanske någonting är fel med bebisen redan nu. Ska man behöva gå igenom hela processen IGEN?
Sry det långa inlägget men jag behövde bara skriva av mig!!
Det går säkert bra ska du se, lycka till kram