• ärdetmintur2013

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Hej Hade ett MA den 15 december 2012 och blev inlagd med cytotec. Var i v 15 men fostret dog i v 9 el v 10. Haft jätte problem med smärtor, blodklumpar mm så nu den 31 januari fick jag skrapas. Nu väntar jag på att blödningarna ska sluta och att en äl ska komma.
    Nu vill jag o killen försöka få en ny graviditet med lyckligt slut. Tanken är att detta ska vara en positiv tråd där vi kan stötta varandra.

• Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
  • Fjant
    Morris79 skrev 2013-02-25 20:29:19 följande:
    Fjant: Åh, spännande! Håller tummarna för er! :) Kram!

Själv har jag varit på gyn idag och kollat mina lätta cellförändringar! Tydligen verkade de bero på en inflammation på livmodertappen som jag hade när cellprovet togs i november! Cellprovet togs när jag var gravid och hade blött en månad på grund av ett hematom! Läkaren såg ingen konstigt när hon gjorde kolposkopin, sååå skönt! Tog bara ett nytt cellprov så nu hoppas vi på det bästa! Fick OK att baka liten bebis, känns också jätteskönt! Läkaren kikade med vul och jodå, snart ägglossning på G så nu blir det myspys i veckan :)
    Va skönt! Lycka till med "bakandet" ;)
  • ärdetmintur2013
    Morris79 skrev 2013-02-25 20:29:19 följande:
    Fjant: Åh, spännande! Håller tummarna för er! :) Kram!

Själv har jag varit på gyn idag och kollat mina lätta cellförändringar! Tydligen verkade de bero på en inflammation på livmodertappen som jag hade när cellprovet togs i november! Cellprovet togs när jag var gravid och hade blött en månad på grund av ett hematom! Läkaren såg ingen konstigt när hon gjorde kolposkopin, sååå skönt! Tog bara ett nytt cellprov så nu hoppas vi på det bästa! Fick OK att baka liten bebis, känns också jätteskönt! Läkaren kikade med vul och jodå, snart ägglossning på G så nu blir det myspys i veckan :)

Åh va bra
  • Fjant

Mensen kom nu på morgonen. Får hoppas på nästa månad istället då...

• Bianca1

Bim om 6 dagar och inte minsta lilla antydan till symptom..... Åhhh det tog sig väl inte den här gången....:( hade en hemsk dröm inatt att jag kanske var gravid men att jag i vilket fall som var tvingad till medicinsk abort för att dom ville rensa en extra gång efter mitt MA!!! Vaknade helt genomsvett!!!

• Morris79

Fjant: Åh nej! Trist! :( Men nästa månad, då blir det liten bebis :) kram!

Bianca1: Ge inte upp hoppet än! :) Hemsk mardröm! När man drömmer sådär sitter det i en hel dag :/ Kram!

• Bianca1

Svårt att hålla hoppet uppe då jag kände massa symptom förra gången...men lite hopp får jag hålla vid liv! Tack! Kram!

• Morris79

Bianca1: Förstår att det är svårt :( Men den ena graviditeten är kanske inte den andra lik? Jag håller tummarna för er, håååårt!

Hade ni sex varje dag under ÄL? Vi har myst både i måndags

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013