• Fjant

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Ingen MA för min del men där emot en ofostrig graviditet som slutade i v13 (november 2012) och BIM nu på måndag. Kanske kan få haka på i den här tråden ändå?

• Fjant

Morris79: tack! Jo det var första barnet. För dig med?

Spännande men försöker att inte ha allt för höga förhoppningar :)

• Fjant

BIM idag och fortfarande ingen mens. Mannen tycker dock att vi kan vänta till helgen med att testa så slipper vi testa i onödan. Typ ge mensen några dagar att komma. Men jag vet inte om jag kan hålla mig så länge :/

• Fjant

ärdetmintur2013: jo några har jag men sen vet jag inte om jag bara inbillar mig vissa ;) tack!

• Fjant
    Morris79 skrev 2013-02-25 20:29:19 följande:
    Fjant: Åh, spännande! Håller tummarna för er! :) Kram!

Själv har jag varit på gyn idag och kollat mina lätta cellförändringar! Tydligen verkade de bero på en inflammation på livmodertappen som jag hade när cellprovet togs i november! Cellprovet togs när jag var gravid och hade blött en månad på grund av ett hematom! Läkaren såg ingen konstigt när hon gjorde kolposkopin, sååå skönt! Tog bara ett nytt cellprov så nu hoppas vi på det bästa! Fick OK att baka liten bebis, känns också jätteskönt! Läkaren kikade med vul och jodå, snart ägglossning på G så nu blir det myspys i veckan :)
    Va skönt! Lycka till med "bakandet" ;)
  • Fjant

Mensen kom nu på morgonen. Får hoppas på nästa månad istället då...

• Fjant

Gjorde test i tisdags (var då bim +2) som var negativt. Igår kom mensen, tror jag i alla fall, men det var bara pyttelite när jag vaknade på morgonen och sen dess har det inte kommit nå mer. Vet inte riktigt vad jag ska tänka nu? :S

• Fjant
    Morris79 skrev 2013-03-04 11:57:32 följande:
    Hur går det för alla? :)
    Jag väntar mest på att mensen ska ta slut för den här månaden
  • Fjant

Ja den där sorgen känner jag också igen. Känner mig lite stressad också att jag "måste" hinna bli gravid igen innan bf skulle ha varit för förra graviditeten

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013