Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Ingen MA för min del men där emot en ofostrig graviditet som slutade i v13 (november 2012) och BIM nu på måndag. Kanske kan få haka på i den här tråden ändå?
Ingen MA för min del men där emot en ofostrig graviditet som slutade i v13 (november 2012) och BIM nu på måndag. Kanske kan få haka på i den här tråden ändå?
Morris79: tack! Jo det var första barnet. För dig med?
Spännande men försöker att inte ha allt för höga förhoppningar :)
Tack Bianca1 :)
BIM idag och fortfarande ingen mens. Mannen tycker dock att vi kan vänta till helgen med att testa så slipper vi testa i onödan. Typ ge mensen några dagar att komma. Men jag vet inte om jag kan hålla mig så länge :/
ärdetmintur2013: jo några har jag men sen vet jag inte om jag bara inbillar mig vissa ;) tack!
Mensen kom nu på morgonen. Får hoppas på nästa månad istället då...
Gjorde test i tisdags (var då bim +2) som var negativt. Igår kom mensen, tror jag i alla fall, men det var bara pyttelite när jag vaknade på morgonen och sen dess har det inte kommit nå mer. Vet inte riktigt vad jag ska tänka nu? :S
Ja den där sorgen känner jag också igen. Känner mig lite stressad också att jag "måste" hinna bli gravid igen innan bf skulle ha varit för förra graviditeten