Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Tack Morris! Hur går det för dig?
Tack Morris! Hur går det för dig?
Förstår helt ditt suck. Det här är vårt 6e försök också. Ingen mens än i alla fall. Vill vara hoppfull men vågar inte riktigt. Skulle dessutom vara så mysigt om det gick just den här gången. Vi firar ett års bröllopsdag på söndag så jag hoppas väl lite på att vi ska få någonting mer att fira. Någon gång måste det ju gå!
Ne, mensen kom (såklart) under natten
Tack och kram tillbaka. Blir så less på allt :(
Ena halvan av mig vill bara ge upp och skita i allt medan andra halvan stressar upp mig precis lika mkt som innan. Borde ha äl nån gång nu i dagarna men har bestämt att inte testa eller hålla koll alls. Snart börjar semestern och vi ska flytta så lägger mitt fokus där istället. Orkar inte med ytterligare en månad av besvikelse.
Håller alltid tummarna för dig Morris!
Är det någon fler kvar i tråden förutom oss?
Tack Bianca
Har visst inte varit in här på hur länge som helst...
Grattis på födelsedagen Bianca!
Hur går det för dig Morris?
Här är det typ som vanligt. ÄL innan helgen men då höll vi på att flytta så har inte hunnit mysa desto mer. Tror inte det blir bebis den här månaden heller.
Morris: tror det är vårt åttonde försök också men har lite tappat räkningen (och lite gett upp/tagit paus bara för jag är så less på att det ändå inte funkar)
Jag är "bara" 27 men har hunnit med att gifta mig (förra sommaren) och flytta till hus (i fredags) så inte direkt någon åldersnoja just nu i alla fall
:(
Åh grattis Morris!!!! Är så glad för din/er skull!!