Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Hänger gärna på här! Första ÄL efter första mensen efter MA för några dagar sedan. Hoppas såå mycket att det ska bli + denna månad! Hade varit underbart (och läskigt) =D
Hänger gärna på här! Första ÄL efter första mensen efter MA för några dagar sedan. Hoppas såå mycket att det ska bli + denna månad! Hade varit underbart (och läskigt) =D
Tack. Det är fortfarande jobbigt men försöker se framåt och känner mig faktiskt väldigt positiv denna veckan =)
Jag är lite osäker på det beroende på mitt MA men mensen efter den kom som vanligt så det borde vara kring den 28-2:e nåt.. Kort månad ju =)
Jag vet att man inte ska hoppas för mycket men känner mig iaf positiv så vi får se :D
Självklart! Nu går man här o känner efter, för tidigt men iaf. Hehe, man e lite fånig ibland. Uppdatrerar så fort jag vet n¨ågot =)
Jag hade också ÄL när jag fortfarande blödde från MA. Tror det kanske är ganska vanligt tyvärr. Men de rekomenderar ju 1 mens så man får ut de sista resterna, så det e nog inte fel att den hinner komma iaf.
Usch vad segt när de drar ut på de så :( Vi hoppas vi slipper denna skit nästa gång :)
BIM +4 idag och ingen mens ännu.. Testade mig i söndags men var negativt då. Håller mig till fredag o testar igen, hoppas mensen håller sig borta! Håll tummarna för mig :D
Tack me 2. Springer på toa stup i kvarten o kollar om den kommit men inte ännu iaf.. Spännande =)
BIM +10. Testade i morse igen (kunde inte vänta). Såg det svagaste lilla eventuella sträck i rutan... Frågade mannen vad han trodde och svaret blev samma som jag tänkte "det var en bra fråga". Blir fler test verkar det som.. Mår småilla, har mensvärk från och till och småöm i brösten men vågar inte riktigt tänka att det är bebis om det nu skulle vara mer psykiskt eller mens på g... Skulle bli för besviken!
Kanske ska ringa gyn på måndag och be dem om hjälp att se om det är eller inte.. Vad hade ni gjort?