• c4trin

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Säger som barnmorskan sa till oss: Bara kör på så ofta ni kan/vill nära ägglossning ;)

• c4trin

Beklagar vad som hände dig :( Jag testade själv 3 veckor efter MA o de va negativt. Vi hade sex när jag slutat blöda, vilket tog 3 veckor ca. Jag köpte ÄL-test men har inte använt dem, BM avrådde från detta också eftersom de medför stress som inte e bra för kroppen. Mensen kom 4 veckor efter MA.

Bianca: e Såå glad för din skull, allt kommer gå superbra!

• c4trin
    mickisa skrev 2013-04-02 18:51:06 följande:
    oki tack för stöd! =) har du blivit grav efter hur långt efter blev det då? Om inte hur länge sedan va MA?  ja va på ul idag igen o ifredags hade ja 25ml blod kvar o nu har ja enbart 7ml kvar så förmodligen går de snabbare en 3 veckor innan de försvinner! Men om de ej gjort de efter 3 veckor ska ja ringa igen så om ja slutar  blöda så ska ja testa! =) 

Men ja försöker tänaka posetivt och framot nu har gråtit o mått skit men de får räka har 2 friska barn nu och vi komemr få ett 3e oxå =) 
    Nej tyvärr inget nytt plus ännu för min del :( Fick MA konstaterat den 21 december o var sedan inne på sjukhuset för Cytotec den 27 december. Hoppas varje månad på att bli gravid igen, har hunnit få mens 2 ggr efter att allt är färdigt (började försöka efter 1 o sen fått 1 till alltså)

Ja har man redan barn tycker jag du ska glädjas åt dem och försöka fokusera på de! Jag vet att det är lättare sagt än gjort!
  • c4trin

Ja så e de, man stressar lätt upp sig i onödan. JAg försöker också slappna av och tänka på annat men de e många gånger lättare sagt än gjort tyvärr =(

• c4trin

Igår var jag o gosade bebis. Det kände så naturligt att hålla honom o titta på honom när han somnade i mon famn. När vi sedan var på väg hem så slog det mig hur nära vi skulle varit att få vår egen om allt gått som de ska. Jag fullständigt bröt ihop! Jag vill ha ett plus NU o inte allt detta väntande. Gud vad man kan bli nerslagen av sina egna tankar ibland. :(

• c4trin

Men de kan ju visa plus även efter allt är ute, de e väl ett VUL man får ta o se om de e ute. Håller tummarna för dig

• c4trin

Min MA sa att hormonerna sitter kvar flera månader o kan visa positivt väldigt länge trots allt är färdigt, speciellt om man köper känsliga test. Antar att alla har olika idéer om detta :)

Jag fick negativt på ett vanligt test men hade fortfarande en väldigt svag skugga av sträck förra månaden trots att de kollat att allt vat ute redan 27 december. Vet ej om de påverkas av hur långt gången man var, jag var i v 12. Hoppas du får rätt på de snart :)

Vi började med sex så fort jag slutat blöda o de kändes bra då. Om du tycker att de känns bra när du slutat finns de ingen anledning att vänta vad jag kan se :)

• c4trin

Tog ett test igår som var negativt, så de ser inte ut som om de blivit bebis denna månaden heller. Nu hoppas jag att mensen kommer igång snart så de blir plus snabbare ;)

Jag tror dock inte att de e bebis trots sen mens, e de negativt så räknar jag med det och accepterar det, för min egen hälsas skull. Blir så oroligt stressad av att tänka och undra som förra månaden, nu e de som de e o nya tag med rosenrot denna månaden tänket jag (kanske Bisolvon också för att dubbla chanserna? Vi får se!)  

• c4trin

Idag kom mensen, gissade faktiskt det. Men de blir iväg till Apoteket på lunchen i köpa Bisolvon och rosenrot, nu ska vi minsann få januaribebis! Vi har bestämt oss för att mysa minst varannan dag hela denna månaden, helst oftare! Nu sjutton ska de bli vår tur!!!

• c4trin
    Bianca1 skrev 2013-04-22 21:20:11 följande:
    Hej alla! Hur mår ni?

Kram!

Hej! Vad härligt att allt verkar gå bra, håller tummarna för dig!! Själv började jag på Bisolvon och rosenrot denna gången, ca 1 vecka till ÄL men vi kör på redan nu. Hoppas hoppas!

Nu har det gått längre tid sedan MA att bli gravid än vad det gjorde från första försöket till + förra gången.. Jag som varit inställd på att det ska gå fortare. De gik dock väldigt fort förra gången (3 mån) så de beror antagligen på de.. Alltså borde de bli + denna månaden :D Har altid velat ha ett januaribarn dessutom så de vore ju perfekt!  
  • c4trin
    Bianca1 skrev 2013-04-24 07:37:48 följande:
    Morris: Men testa med bisolvon. Det funkade för mig ju :) sen hade jag sex dagen innan jag misstänkte glad gubbe istället för samma dag :)

C4trin: jag körde oxå med bisolvon den här gången och det verkar ju funka :) när är bim?

BIM e inte förrän omkring 15 maj, men vi kör på o hoppas Bisolvon eller Rosenrot (eller kombinationen) hjälper!! Om Bisolvon nu funka för dig hoppas jag på samma resultat! Var det första månaden med det du plusade?
  • c4trin

Vi har plusat o e i vecka 6 nu.. Kommer lämna tråden för att jag inte ska gå o bli mer nervös över allt än jag redan är. Lycka till alla!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013