• sthlmskillen81

Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?

Skulle det vara jobbigt att få reda på att killen du dejtar / är ihop med är bisexuell. Vad skulle vara värst enligt dig. Läs och välj!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?
  • Thaleya1

både ock, jag skulle nog göra slut. Man ljuger inte om en sådan stor grej i såhär många år.

• Anonym

Vem man ger analsex till spelar väl ingen roll. Lika så vem som suger av dig. Jag hade själv inte tyckt det var något att handskas med så länge ett öppet förhållande inte fördes på tal i samma stund. Finns tjejer min sambo legat me som får mig mer spyfärdig faktiskt!

• Anonym

Vem man ger analsex till spelar väl ingen roll. Lika så vem som suger av dig. Jag hade själv inte tyckt det var något att handskas med så länge ett öppet förhållande inte fördes på tal i samma stund. Finns tjejer min sambo legat me som får mig mer spyfärdig faktiskt!

• Insanejane77

Det hade inte spelat någon roll på vilket sätt han var bi, det jag inte hade gillat var att han isf hade dolt det för mig och tilliten hade fått sig en törn. Jag hade ju inte uppskattat att han var bi för då hade jag alltid undrat om han ville vara med en kille istället för mig. Men hade har varit ärlig med det från början och förstått att genom att vara med mig så väljer han då bort att få ligga med det andra könet, ja då hade det inte spelat någon som helst roll att han var bisexuell.

• baobab

Han kan ju ha gett och tagit emot analsex även i en heterorelation och det är väl inte så stor skillnad ifall han haft oralsex med en tjej eller kille? Känns som att det är ganska intimt oavsett så jag föredrar att vara lyckligt ovetande om detaljer angående hans tidigare sexliv.

• Äppelpaj80

Lika illa. Har inget emot bisexuella eller homosexuella men vill inte vara tillsammans med någon.

• Neko

Inget farligt alls men det betyder ju inte att det är okej att han är otrogen. Däremot har jag gärna trekant med en annan kille eller att han har sex med en kille medan jag tittar på, tycker det är jättehett =) Är själv bi förresten. Förstår inte varför någon skulle ha något emot det?

• Nincompoop

Varför skulle det spela någon roll? Jag förstår inte ens varför det skulle komma på tal om han inte träffat någon. Jag tycker förövrigt att det här med sexuella läggningar är ganska löjligt. Man blir ju kär i den man blir kär i. För min del har jag bara fallit för män, men det innebär ju bara att jag har en typ Jag ser på min man på samma sätt. Han skulle säkert kunna falla för en man. Men nu föll han för mig, så nu är det kört.

• Nincompoop
    Äppelpaj80 skrev 2013-02-04 15:55:25 följande:
    Lika illa. Har inget emot bisexuella eller homosexuella men vill inte vara tillsammans med någon.
    Att du inte vill vara tillsammans med någon bara för att den personen är bisexuell är väl ett ganska tydligt tecken på att du har något emot bisexuella. 

Att du inte vill vara med någon är homosexuell är ju däremot ganska självklart om du inte själv är det.  
Svar på tråden Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?