• Äppelpaj80

Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?

Lika illa. Har inget emot bisexuella eller homosexuella men vill inte vara tillsammans med någon.

• Äppelpaj80

Du får tolka det så om du vill. Jag har som sagt inget emot bisexuella på det personliga planet, men jag tänder inte på en kille som gillar att ha sex med andra killar eller som blir kär i killar. Simple as that. Jag tänder heller inte på män som är kineser tex. Har jag något emot kineser då med eller?

• Äppelpaj80

Nincompop- Ja det beror troligtvis på deras utseende? Inte analyserat det på djupet direkt. Sen tycker jag det finns väldigt vackra kineser ska jag väl tillägga. Men troligtvis är den största faktorn kanske att de flesta killar som är asiater både är kortare och mindre än jag själv är. Jag skulle nog ha svårt att vara tillsammans med en kille som är mycket mindre än mig över huvud taget? Alltid dragits till långa stora män. Det är ganska vanligt att människor dras till dem som påminner om dem själva för övrigt. Termen äktenskapstycke är inte helt hämtad ur luften. Angående bisexuella män så blir jag inte direkt upphetsad av tanken på att två killar sätter på varandra. Så nej jag har väldigt svårt att tänka mig en relation med en bisexuell man tror inte vi skulle matcha varandra alls. Sorry om det provocerar dig.

• Äppelpaj80

Nimcoppop- På vilket sätt menar du att jag har något emot bisexuella människor? Förklara gärna exakt vad du menar med det grova uttalandet!!

• Äppelpaj80
    lykantrophona skrev 2013-02-04 20:31:28 följande:
    För att du blir äcklad av en typ av sex som han -kanske- har haft innan dig, så skulle ni inte "matcha varandra alls". Är ens partners eventuella sexuella historik allt som spelar roll, eller tror du att bisexuella killar är på något visst sätt?

Att inte bli upphetsad av tanken på två killar som har sex med varandra och att "äcklas" är inte direkt samma sak, eller? :-/

Men visst jag tycker tanken på två killar som har sex med varandra känns lite "obehaglig"annars skulle jag ju som ni inte alls bry mig. Jag har inget emot homosexuella heller, men är ärligt talat inte helt bekväm med tanken på att två killar har sex med varandra. Jag bryr mig inte om vad andra gör där hemma och har inget problem med att folk blir kära i samma kön osv. Men skulle en kille jag var intresserad av vilja ha sex med killar skulle det kännas väldigt obekvämt tror ja. Men jag är antagligen helt unik, men troligtvis inte.  
Svar på tråden Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?