Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?
Skulle det vara jobbigt att få reda på att killen du dejtar / är ihop med är bisexuell. Vad skulle vara värst enligt dig. Läs och välj!
Skulle det vara jobbigt att få reda på att killen du dejtar / är ihop med är bisexuell. Vad skulle vara värst enligt dig. Läs och välj!
Du får tolka det så om du vill. Jag har som sagt inget emot bisexuella på det personliga planet, men jag tänder inte på en kille som gillar att ha sex med andra killar eller som blir kär i killar. Simple as that. Jag tänder heller inte på män som är kineser tex. Har jag något emot kineser då med eller?
Eftersom jag själv är bisexuell så hade det inte gjort mig något om han var det. Däremot så föredrar jag att inte veta vem och hur han har satt på andra människor.
Hehe, hade ju varit kul då jag själv är bi. :P
Har varit ihop med två olika bisexuella killar. Men... bara för att någon är bi betyder det ju inte att de legat med samma kön innan? Man kan ju vara bi och oskuld liksom. Med den ena killen var jag lite chockad över att han hade haft analsex (eftersom jag tyckte det var äckligt), men huruvida det hade varit med en kille eller tjej hade ju liksom inte spelat roll.
Nu är jag ihop med en straight kille.
Inget farligt alls. Däremot hade jag ju blivit besviken över att han inte sagt ett pip om saken på över 13 år. Speciellt eftersom _jag_ är bi.
Nincompop- Ja det beror troligtvis på deras utseende? Inte analyserat det på djupet direkt. Sen tycker jag det finns väldigt vackra kineser ska jag väl tillägga. Men troligtvis är den största faktorn kanske att de flesta killar som är asiater både är kortare och mindre än jag själv är. Jag skulle nog ha svårt att vara tillsammans med en kille som är mycket mindre än mig över huvud taget? Alltid dragits till långa stora män. Det är ganska vanligt att människor dras till dem som påminner om dem själva för övrigt. Termen äktenskapstycke är inte helt hämtad ur luften. Angående bisexuella män så blir jag inte direkt upphetsad av tanken på att två killar sätter på varandra. Så nej jag har väldigt svårt att tänka mig en relation med en bisexuell man tror inte vi skulle matcha varandra alls. Sorry om det provocerar dig.
Jag skulle inte bry mig. FÖrutom att jag kanske skulle börja oroa mig för att han skulle bli kär i någon kille och att jag plötsligt inte skulle räcka till.