• Nincompoop

Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?

Varför skulle det spela någon roll? Jag förstår inte ens varför det skulle komma på tal om han inte träffat någon. Jag tycker förövrigt att det här med sexuella läggningar är ganska löjligt. Man blir ju kär i den man blir kär i. För min del har jag bara fallit för män, men det innebär ju bara att jag har en typ Jag ser på min man på samma sätt. Han skulle säkert kunna falla för en man. Men nu föll han för mig, så nu är det kört.

• Nincompoop
    Äppelpaj80 skrev 2013-02-04 15:55:25 följande:
    Lika illa. Har inget emot bisexuella eller homosexuella men vill inte vara tillsammans med någon.
    Att du inte vill vara tillsammans med någon bara för att den personen är bisexuell är väl ett ganska tydligt tecken på att du har något emot bisexuella. 

Att du inte vill vara med någon är homosexuell är ju däremot ganska självklart om du inte själv är det.  
  • Nincompoop
    Äppelpaj80 skrev 2013-02-04 16:39:05 följande:
    Du får tolka det så om du vill. Jag har som sagt inget emot bisexuella på det personliga planet, men jag tänder inte på en kille som gillar att ha sex med andra killar eller som blir kär i killar. Simple as that. Jag tänder heller inte på män som är kineser tex. Har jag något emot kineser då med eller?
    Då kan man ju fråga sig varför du inte tänder på kineser. Är det på grund av utseende? Hur de pratar?
    Ser bisexuella ut på ett speciellt sätt? Pratar de annorlunda?  

Om du skulle ha någon emot kineser bara "för att" de är kineser så är det väl ganska tydlig att du har något emot att de är just kineser.
  • Nincompoop
    Äppelpaj80 skrev 2013-02-04 18:02:41 följande:
    Nincompop- Ja det beror troligtvis på deras utseende? Inte analyserat det på djupet direkt. Sen tycker jag det finns väldigt vackra kineser ska jag väl tillägga. Men troligtvis är den största faktorn kanske att de flesta killar som är asiater både är kortare och mindre än jag själv är. Jag skulle nog ha svårt att vara tillsammans med en kille som är mycket mindre än mig över huvud taget? Alltid dragits till långa stora män. Det är ganska vanligt att människor dras till dem som påminner om dem själva för övrigt. Termen äktenskapstycke är inte helt hämtad ur luften. Angående bisexuella män så blir jag inte direkt upphetsad av tanken på att två killar sätter på varandra. Så nej jag har väldigt svårt att tänka mig en relation med en bisexuell man tror inte vi skulle matcha varandra alls. Sorry om det provocerar dig.
    Du behöver inte bli upphetsad av tanken på att två killar sätter på varandra för att vilja vara med någon som är bisexuell. 

Jag blir inte provocerad. Däremot blir jag irriterad över att någon säger sig inte ha något emot bisexuella och sedan gång på gång visar att så inte är fallet.
Svar på tråden Vad hade varit värst om du fick reda på att din kille var BI?