• Anonym (TS)

Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?

Skulle vara lite intressant att veta, ni får gärna utveckla lite mer än att bara rösta. Speciellt ni som började sent. Vad fick er att börja? Vad gjorde att det dröjde så länge? Blev det en one time only eller suger ni frekvent sedan dess?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-29 12:49
    Vad människor räknar som sin första gång kanske kan variera.

Någon t.ex. upplevde sig tvingad att göra det en gång vid unga år och då fick total avsmak för det men sedan fick för sig att prova igen vid 40+ och då började gilla det. I det fallet hade nog jag satt 40+, men det är jag det. Som sagt, utveckla gärna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?
  • Anonym (julia)

16 så antar att jag var rätt sen , men men  , kände inte för att göra det tidigare ;) 

• Anonym

Sjukt creepy att du har med kategori 0-15 måste jag säga. skriv under 16 istället!

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2013-01-29 12:31:10 följande:
    Sjukt creepy att du har med kategori 0-15 måste jag säga. skriv under 16 istället!
    Under 16 är väl ungefär exakt samma sak som 0-15? Eller vill du innefatta även negativa åldrar? Flört Hur som helst går det inte att ändra nu.
  • Anonym (A)

16, andra gången jag hade sex.. Blev även analt den gången, inte lika kul..

• Anonym (Ung..)

Jag tror att jag var runt 12-13. 

• Anonym (A)

Varför heter det BLOWjob när man inte blåser?

• Anonym (A)
    Anonym (A) skrev 2013-01-29 12:45:25 följande:
    Varför heter det BLOWjob när man inte blåser?

Eller är det jag som missuppfattat alltiohop? ;)
  • Anonym (TS)

Än så länge rätt förskjutet mot de lägre åldrarna. Personligen hade jag hoppats på en riktig topp i kategorin 31-35. Flört

Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?