• Anonym (TS)

Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?

Skulle vara lite intressant att veta, ni får gärna utveckla lite mer än att bara rösta. Speciellt ni som började sent. Vad fick er att börja? Vad gjorde att det dröjde så länge? Blev det en one time only eller suger ni frekvent sedan dess?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-29 12:49
    Vad människor räknar som sin första gång kanske kan variera.

Någon t.ex. upplevde sig tvingad att göra det en gång vid unga år och då fick total avsmak för det men sedan fick för sig att prova igen vid 40+ och då började gilla det. I det fallet hade nog jag satt 40+, men det är jag det. Som sagt, utveckla gärna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?
  • Anonym (A)
    Anonym (TS) skrev 2013-01-29 13:04:07 följande:
    Än så länge rätt förskjutet mot de lägre åldrarna. Personligen hade jag hoppats på en riktig topp i kategorin 31-35. Flört
    Aha, du har en dam som är 30 och inte vill suga och du hoppas att hon vill testa snart?
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2013-01-29 13:04:07 följande:
    Än så länge rätt förskjutet mot de lägre åldrarna. Personligen hade jag hoppats på en riktig topp i kategorin 31-35. Flört
    De flesta tror jag tvingas till detta vidriga som unga
  • Anonym (TS)
    Anonym (A) skrev 2013-01-29 13:07:22 följande:
    Aha, du har en dam som är 30 och inte vill suga och du hoppas att hon vill testa snart?
    Ooooh nej. Huuur kan du tro nåt sånt!? Oskyldig
  • Anonym (A)
    Anonym (TS) skrev 2013-01-29 13:13:12 följande:
    Ooooh nej. Huuur kan du tro nåt sånt!? Oskyldig
    Haha, jag måste vara synsk :)
  • Anonym

Jag var 15 år. Min dåvarande pojkvän tvingade mig (tryckte ner huvudet och insisterade). Ingen lyckad början på karriären, då jag efter det inte blev speciellt förtjust i det. Men nu på "äldre" dar (30) tycker jag det är sjukt upphetsande och kul.

• Anonym (sexy)
    Anonym skrev 2013-01-29 13:08:39 följande:
    De flesta tror jag tvingas till detta vidriga som unga
    Jag tror att du skulle bli förvånad över hur stor andel som faktiskt tycker om att suga kuk.
  • Anonym (Frun)

Var väl 18-19 år & det var på min sambo som sedan 8 år är min man. jag är 32 år nu. Inget jag gillar så det är inget han får, finns annat att göra .

• Anonym (julia)
    Anonym (sexy) skrev 2013-01-29 13:20:44 följande:
    Jag tror att du skulle bli förvånad över hur stor andel som faktiskt tycker om att suga kuk.
    word ^^
  • Anonym (Tidig eller sen?)

19, eller hade jag fyllt 20?
    Var väl sådär. Varken positiv eller negativ upplevelse.
    Gillar det skarpt idag!

• NoteturNomen

Hade med knapp marginal passerat femtonårsgränsen...

Gillade då, gillar fortfarande.

Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?