• Anonym (TS)

Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?

Skulle vara lite intressant att veta, ni får gärna utveckla lite mer än att bara rösta. Speciellt ni som började sent. Vad fick er att börja? Vad gjorde att det dröjde så länge? Blev det en one time only eller suger ni frekvent sedan dess?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-29 12:49
    Vad människor räknar som sin första gång kanske kan variera.

Någon t.ex. upplevde sig tvingad att göra det en gång vid unga år och då fick total avsmak för det men sedan fick för sig att prova igen vid 40+ och då började gilla det. I det fallet hade nog jag satt 40+, men det är jag det. Som sagt, utveckla gärna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?
  • Anonym (ångrarsomtusan)

Jag var 13 och ett halft. Samtidigt som jag blev av med oskulden, hade även analsex då :(

• Mamma från mars

Jag var 13 och ingenting jag ångrar. Gav mig absolut ingen avsmak, snarare tvärtom.

• Anonym (Fia)

Det fanns inget alternativ åt mej. Har inte gjort det ännu.

• Anonym

Jag skulle fylla 18 det året. Var i en gränd utanför vår lilla nattklubb i stan. Ingenting jag egentligen ville göra då men var typ desperat så hade nog inte sagt nej till något i sexväg. Var en kåt liten tjej men blyg så det var svårt att få det jag ville ha.

• telgebo

När jag var 17 år, inget jag direkt gillade utan sög enbart för att killen ville det och ville absolut inte att han skulle komma i min mun. Tyckte det var vidrigt då.

Nu 20 år senare så älskar jag det om det är nån jag har en relation med, inget som jag skulle göra med ett ONS.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Kolibri12

Oj, så många på 0-15!? Just nu ligger det åldersspannet i topp. Jag tycker det låter så ungt...själv röstade jag på 16-20, ärligt talat minns jag inte exakt när det var eftersom det är så länge sedan, men definitivt inte yngre än 17, snarare 18 skulle jag tro. Helt frivilligt, med pojkvän. Jag var antagligen för osäker och nervös för att uppskatta det fullt ut i början, men blev snabbt varm i kläderna och älskar det sedan dess. Så ja, jag har med glupande aptit fortsattGlad.

• Proppset

14 och hade verkligen noll koll

• Anonym (16)

Jag tror jag var 16, med min första kille. Haha, kommer ihåg att det tog ett tag för mig att ens vilja ta i hans snopp, inte för att det var nåt fel på den utan för att det kändes lite läskigt och ovant och faktiskt - lite äckligt. Det var ju en kroppsdel jag aldrig kommit i kontakt med tidigare, inte som att klappa någon på armen direkt

• Anonym (45+)

Först som drygt 20- åring, gillade det men inte att få satsen i munnen. Därför bara sporadiskt fram till efter 40 när det kom fram att min man inte bryr sej ett dugg om var han sprutar....nu älskar jag det.

Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?