• Anonym (TS)

Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?

Skulle vara lite intressant att veta, ni får gärna utveckla lite mer än att bara rösta. Speciellt ni som började sent. Vad fick er att börja? Vad gjorde att det dröjde så länge? Blev det en one time only eller suger ni frekvent sedan dess?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-29 12:49
    Vad människor räknar som sin första gång kanske kan variera.

Någon t.ex. upplevde sig tvingad att göra det en gång vid unga år och då fick total avsmak för det men sedan fick för sig att prova igen vid 40+ och då började gilla det. I det fallet hade nog jag satt 40+, men det är jag det. Som sagt, utveckla gärna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?
  • Anonym (kia)

Blowjob låter som en handling mot betalning i mina öron, eller som pliktskyldigt tråk. Att njuta av kuken med munnen är allt annat än det. Jag var 25 första gången. Det var först då jag blev tokkär och kände att mannen jag var med var just så underbar att jag ville.

• Thotis90

Jag var 14 år. Jag hade ett 2 ½ år långt förhållande med den killen (vi blev tillsammans när vi var 14 år och han gjorde slut när vi var 17 år).

• Anonym

När jag var 18. Tydligen var det bra fastän han var 40+, van vid sex och jag helt ovan. Har älskat det sen jag började och gör det fortfarande... Älskar att se killen njuta. 

• Anonym (TS)

Är förvånad över att det var så många i 0-15!

I skrivande stund 1 st på 36-40 och 2 st 45+. Hur kom det sig att det dröjde blev då och inte tidigare? Vill ni berätta?

• Geminina

21. Jag var så kallad late bloomer, antar jag. Tungan ute Men jag har gillat det från starten, ibland lönar det sig kanske att vänta lite, antar jag.

• Furstinna

Jag va 15 och älskade det från första stund och älskar det fortfarande lika mkt.

• Furstinna

Och givetvis svalde jag satsen redan första gången och jag gick igång på det ordentligt.

• Anonym

Första gången var runt 16 år, först pojkvännen och jag var tvingad till det, han mer eller mindre pressade in kuken i munnen på mig.
    Det tog runt 10 år (ny pojkvän) innan jag "testade" igen och nä, jag tyckte väl inte super mycket om det, men idag, ytterligare (ny älskling) 10 år senare går jag igång på att suga av min älskling, han njuter verkligen av det.

Att ta satsen i munnen var otänkbart tills jag testade även det och det finns inget som får min sambo att spruta och få nytt stånd som när jag suger av honom. 

Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?