Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?
Sjukt creepy att du har med kategori 0-15 måste jag säga. skriv under 16 istället!
Sjukt creepy att du har med kategori 0-15 måste jag säga. skriv under 16 istället!
Jag var 15 år. Min dåvarande pojkvän tvingade mig (tryckte ner huvudet och insisterade). Ingen lyckad början på karriären, då jag efter det inte blev speciellt förtjust i det. Men nu på "äldre" dar (30) tycker jag det är sjukt upphetsande och kul.
Jag skulle fylla 18 det året. Var i en gränd utanför vår lilla nattklubb i stan. Ingenting jag egentligen ville göra då men var typ desperat så hade nog inte sagt nej till något i sexväg. Var en kåt liten tjej men blyg så det var svårt att få det jag ville ha.
14 :)
När jag var 18. Tydligen var det bra fastän han var 40+, van vid sex och jag helt ovan. Har älskat det sen jag började och gör det fortfarande... Älskar att se killen njuta.
Första gången var runt 16 år, först pojkvännen och jag var tvingad till det, han mer eller mindre pressade in kuken i munnen på mig.
Det tog runt 10 år (ny pojkvän) innan jag "testade" igen och nä, jag tyckte väl inte super mycket om det, men idag, ytterligare (ny älskling) 10 år senare går jag igång på att suga av min älskling, han njuter verkligen av det.
Att ta satsen i munnen var otänkbart tills jag testade även det och det finns inget som får min sambo att spruta och få nytt stånd som när jag suger av honom.
Skulle vilja se den 130åring som bara "nej nu jäklar vill jag testa detta också innan jag dööööör!"
16 år var jag. hade både vaginalt och analt sex innan jag vågade mig på att suga av en kille och då hade han gjort på mig hur många gånger som helst redan. Kommer ihåg att jag gång på gång hade försökt kyssa en killes mage neråt, och sen när jag kom närmare gick jag uppåt igen för jag var för feg. Gången jag gjorde det kände jag hans hand lätt på mitt huvud när jag försökte gå upp igen, och då tittade jag upp och såg hans ögon som såg lite halvt bedjande och förväntansfulla ut, så jag bestämde mig för att köra på. Och det kändes inte lika hemskt som jag föreställt mig.
12 år var jag, han var 19!
Var 18 när jag gjorde ett försök men tyckte det var äckligt och jag var osäker. Det var med ett KK och han sa det var ok att jag inte sög honom. Han slickade mig
Men sedan ett halvår senare när jag skaffade fast pojkvän gav jag mig på det och det gick mycket bättre allting och jag gillade det ! Nu suger jag då och nu...nästan alltid när vi har sex. Har varit tillsammans 11 år nu hehe.