• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • friwen
    SmultronSöt skrev 2013-10-20 21:42:00 följande:
    Oh Spännande! En del säger att värkarna "bränner" mellan benen typ, är det åt det hållet? För övrigt är det ju inte så konstigt om det drar i huden så att det svider och spänner, det kanske är på G nu äntligen!? 
    friwen skrev 2013-10-20 20:33:31 följande:
    Smultronsöt: japp det är mitt första barn... Spännande. Hänt något mer för dig ännu?
    Nej det har inte det... magontet fortsätter mest som tidigare, men ökar inte i intensitet eller så. och så plötsligt så är det som om det bara försvinner... Jag längtar verkligen efter känslan att "NU jäklar, kan det ine vara annat än på riktigt" haha! Hur går det för dig? 

SmultronSöt skrev 2013-10-20 21:42:00 följande:
    Oh Spännande! En del säger att värkarna "bränner" mellan benen typ, är det åt det hållet? För övrigt är det ju inte så konstigt om det drar i huden så att det svider och spänner, det kanske är på G nu äntligen!? 
    friwen skrev 2013-10-20 20:33:31 följande:
    Smultronsöt: japp det är mitt första barn... Spännande. Hänt något mer för dig ännu?
    Nej det har inte det... magontet fortsätter mest som tidigare, men ökar inte i intensitet eller så. och så plötsligt så är det som om det bara försvinner... Jag längtar verkligen efter känslan att "NU jäklar, kan det ine vara annat än på riktigt" haha! Hur går det för dig? 

Inte hänt nåt för mej ännu.... Lillen skulle kommit igår enligt beräknat datum men icke..... Vill att det ska sätta igång nu, så less på att vänta
  • SmultronSöt
    LivetSomSofia skrev 2013-10-22 20:03:06 följande:
    Jag fick min son igår måndag (21/10) :)
    Men en till liten som kom igår!? WOHO!!! 

Stort grattis till er!!!! {#emotions_dlg.flower}Skål 
  • SmultronSöt
    friwen skrev 2013-10-22 20:08:06 följande:

Inte hänt nåt för mej ännu.... Lillen skulle kommit igår enligt beräknat datum men icke..... Vill att det ska sätta igång nu, så less på att vänta
    Ja jag har ju BF idag! Solig Min slempropp släppte för några timmar sedan när jag klev upp ur ett varmt bad, mådde skitkonstigt innan! skakade i kroppen och världens huvudvärk - så la mig i badet och tog en alvedon. Och vips när jag klev upp, slem och lite strimmor av blod! och nu mår jag toppen, inga värkar dock. Ligger och latar och glor på tv och ska sälla i mig en kaka eller tio! Tungan ute
  • friwen
    SmultronSöt skrev 2013-10-22 20:15:07 följande:
    Ja jag har ju BF idag!  Min slempropp släppte för några timmar sedan när jag klev upp ur ett varmt bad, mådde skitkonstigt innan! skakade i kroppen och världens huvudvärk - så la mig i badet och tog en alvedon. Och vips när jag klev upp, slem och lite strimmor av blod! och nu mår jag toppen, inga värkar dock. Ligger och latar och glor på tv och ska sälla i mig en kaka eller tio! 

Spännande :) Kläm i dej tio kaker tycker jag , bra att ladda upp med kolhydrater du vet ;)
  • LivetSomSofia

Tack så mycket :)
    Han kom en dag tidigt så ligger här
    På bb och har bf idag!

Saknar min store son något kopiöst!!!!

• friwen
    LivetSomSofia skrev 2013-10-22 20:03:06 följande:
    Jag fick min son igår måndag (21/10) :)

Stort grattis!!
  • SmultronSöt
    friwen skrev 2013-10-22 20:39:08 följande:

Spännande :) Kläm i dej tio kaker tycker jag , bra att ladda upp med kolhydrater du vet ;)
    Skrattande Mormors dubbla chockladflarn is the shit! Som topping - ostbågar - och till det - det största glaset jag kunde hitta med mjölk. Haha snacka om snusk- och sunkvarning! Drömmer
  • friwen
    SmultronSöt skrev 2013-10-22 20:50:57 följande:
     Mormors dubbla chockladflarn is the shit! Som topping - ostbågar - och till det - det största glaset jag kunde hitta med mjölk. Haha snacka om snusk- och sunkvarning! 

Hehehe..... Låter fiiiint. Man är gött värd att va lite sunkig när man gått nio månader och äntligen är på slutklämmen
  • SmultronSöt
    friwen skrev 2013-10-22 21:01:18 följande:

Hehehe..... Låter fiiiint. Man är gött värd att va lite sunkig när man gått nio månader och äntligen är på slutklämmen
    HELT KLART! Jag känner mig som världens superlyckligaste och jag har varken bebis eller för den delen ens värkar än. Men det kommer snart Skrattande

Klappar och stryker på magen - och klämmer på den lilla rumpan som känns väldigt tydligt igenom, och talar om att nu är det dags att börja fundera på att komma ut till mamma och pappa!
Svar på tråden bf oktober 2013???