• MammaMia07

bf oktober 2013???

Planerar eller väntar barn 2013?

• Svar på tråden bf oktober 2013???
  • nicolaysen
    LivetSomSofia skrev 2013-10-05 14:21:09 följande:
    Slemproppen kan ju även återbildas så var de inte JÄTTE mycket så behöver det inge alls betyda att förlossningen är på g!
    Haha, jättemycket vet jag inte. Det beror ju på hur stor den är. Jag har ingen aning. 
    Det "ramlade" ner en liten geléklump i toaletten när jag satt och kissade. 
  • SmultronSöt
    TessTessan skrev 2013-10-06 09:49:56 följande:
    Här kommer en bild på min mage nu i vecka 39 ( 38+3)

Så fin!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • TessTessan

Har blivit genom förkyld inatt
    Jag hoppas verkligen att det försvinner tills nästa måndag då jag har mitt planerade snitt. Snittar dom fast man är förkyld? Nån dom vet?

• SmultronSöt
    TessTessan skrev 2013-10-07 08:52:56 följande:
    Har blivit genom förkyld inatt
    Jag hoppas verkligen att det försvinner tills nästa måndag då jag har mitt planerade snitt. Snittar dom fast man är förkyld? Nån dom vet?
    Oj jag har ingen aning! Kan du ringa och kolla om du är osäker? Hoppas att du frisknar till snart i vilket fall som helst! 
  • fitforfight1

Hej Alla!
    Dyker in här jag med.. går i väntans tider bf 27 eller 30 okt så nu närmar det sig.
    Andra barnet för oss och nu börjar jag bli nervös inför förlossningen!!

• TessTessan

Fitforfigth välkommen hit!
    Jag väntar oxå mitt andra barn, men kommer få ett kejsarsnitt då min lilla bebis ligger me rumpan neråt
    Jag känner mig nervös inför snittet, men kommer nog gå bra hoppas jag.
    Hur va din förra förlossning?

• SmultronSöt
    TessTessan: klart att ditt KS kommer att gå bra! Solig Om jag hade vart du hade jag vart spänd av förväntan på att ÄNTLIGEN få träffa det lilla livet! Hur går det med förkylningen?

Fitforfight1: Välkommen {#emotions_dlg.flower} Jag är inte så nervös men väntar mitt första barn så jag vet ju inte riktigt vad ont som väntar mig... Förvånad HUA!  Jag har BF den 22:a men det blir väl mest troligt att gå över någon vecka, haha!

För övrigt så var jag hos BM idag och mätte magen, stolta 33cm i SF mått har jag nu. Bebisens huvud har börjat sjunka ned och fixera sig men var fortfarande ruckbart. Någon mer än mig som har ilningar typ, mellan benen? Lite olika hur mycket det känns från dag till dag, men det började efter att bebisen blev vänd rätt och hamnade med huvudet nedåt, det trycker väl på på nerver Tungan ute. Jag har verkligen nedräkning nu.... 14 dagar kvar till BF!!! Kan inte upprepa det nog så många gånger Skrattande Skrattande Skrattande  
Svar på tråden bf oktober 2013???