bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Skriver nästan aldrig, läser mest hur det går för alla.
Men iaf,. Idag är det en vecka kvar till bf för mig, och jag har åkt på en sjuhelvetes förkylning!
Det suger verkligen, mår inte alls bra och är trött verkligen HELA TIDEN.
Förstår inte riktigt hur jag ska orka med en förlossning om jag inte blir bättre snart, brukar vara förkyld flera veckor när jag väl blir det, usch usch!
Har inga som helst känningar på att en bebis är påväg, sammandragningar och några få förvärkar (när jag rört på mig lite för mycket), men ingenting annat!
Med min tur så kommer jag säkert gå över 2 veckor. Haha.
Men nog om det! Jag ser fram emot förlossningen så sjuukt mycket!
Första graviditeten och inga skräckhistorier har fastnat i huvudet, Jag bara längtar och ser fram emot det.
En fråga! Jag har ju som sagt gått över 12 dagar idag har haft sammandragningar hela dagen så magen känns hård nästan hela tiden. Men det har börjat svida i underlivet började kanske för en timme sen.
Någon mer som känner igen det?
Smultronsöt: japp det är mitt första barn... Spännande. Hänt något mer för dig ännu?
I onsdags två dagar före BF kom vår lilla dotter, 3275 g och 50 cm lång. Allt gick bra och nu är vi hemma och bara myser.....
123456 grattis grattis till dottern
Världens lyckligaste människa är jag nu Igår måndag kom vår underbara Son, ligger på bb nu och kan inte titta mig less Börjar gråta av lycka hela tiden. Väldigt snabb förlossning for in 07.00 på kontroll pga Trodde vattnet gått - tog ej me bb väskan å tänkt Skjutsa sambon till jobbet efteråt trodde inte det var på g de var då öppen 6 cm! Kl 10 öppen 10! Kl 11 krysta värkar 12.37 var han född Ovanligt för först föderska Ni som har kvar säger bara att all väntan och ont är verkligen värt de
Jag fick min son igår måndag (21/10) :)