bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Smultronsöt jo då förkylningen är kvar, men lite bättre! Lever på honungs vatten nu för halsen som är värst!
Jo jag känner mig jätte spänd på att få träffa bebis å jag längtar så!!!!
Bara 5 dar kvar
Tesstessan : gud så spännande ! jag har bf på måndag så får väl se om vi får samma dag!:)
tror inte det, lär gå över trots ingen har trott det men det kan ju ske när manminst anar det så! spännande att du vet exakt dagen du får träffa bebben :)
var hos bm igår och har förhöjt blodtryck så ska dit imorgon för prover så det inte börjar bli hf men tror att de kan vara för att kroppen belastas mer men håller tummarna att det inte är något dåligt!
känner mig ändå rätt lugn att jag är fullgången ifall bebisen skulle behöva komma ut.
tycker ni att er bm berättar mycket på besöken?
jag får fråga om varje mått och allting annars är hon tyst och till skillnad från förr när det var mycket mer kontroller och undersökningar , trodde det skulle vara roligare att komma på besöken men min bm bara mäter magen och tar blodtrycket osv sen är det klart!
igår tänkte jag att senast om 3 veckor får ja ha min bebis här i famnen fick nästan gås hud av tanken :)
Sofffi vi hoppas du får träffa din bebis på måndag me då
Åh att dina prover är bra nu.
Min bm har inte heller sagt så mycket om måtten på magen eller så.
Men hon va duktig på att säga hjärtljuden, blodtryck, urinproven.
Min förra förlossning gick jätte bra egentligen, klart det gör förJÄVLA ont men ändå haha
trodde inte jag skulle bli så här nervös, tror det är mer att jag är rädd att nåt ska gå snett
denna gång eftersom det gick hur bra som helst med första. Är så sjukt rädd för att spricka!!
det är nog det värsta.. lixom smärtan vid öppningskedet skiter jag i haha det är utdrivningsskedet
som jag gruvar mig för :/
Jag går in i vecka 38 nu, mitt sfmått ligger på 33 och jag har gått upp ca 12kg, hur ser det ut för er andra?
Min mage är väldigt liten denna gång mot när jag väntade första... trodde nästan jag skulle bli större haha
Har vart på inskrivning nu på förlossningen inför mitt snitt på måndag.
Allt känns bra just nu. Bara lite sammandragningar, blir dom värre måste jag höra av mig direkt.
Förkylningen är bättre nu, men ingen höjdare när man är höggravid.
Men nu längtar jag bara till måndag då jag får träffa min bebis
En dum fråga: för 2 veckor sen gjorde jag ett ul (vecka 37 va jag i då) å då såg dom att det va en kille i magen jag väntar. Men det dom såg på ul va bara pungen, inte snoppen, kan man va säker på att det är en kille då? Jag har ju känslan av att det är en tjej fortfarande :-/
Men varför såg dom bara pungen å ingen snopp? Kan inte släppa det riktigt...
TessTessan lita inte 100% på ultra ljud
min syster har en kompis som fick göra UL 2 dagar in BF och dom sa att att de var en pojke, Men när BF kom så kom de ut en Tove
absolut kan dom ha rätt men ibland har även UL läkare fel
Åh imorrn fm är det dags för snittet å träffa bebisen längtar så efter den dag!
Men samtidigt är jag livrädd för allt!
Igår kväll började jag stor tjuta igen, dessa hormoner alltså. Då va jag livrädd för att snittas å hur jag skulle klara att va en 2 barnsmamma osv. Sen så vågar min sambo inte va me mig på sjukhuset under snittet för han har sån sjukhus rädsla, så min mamma ska följa me, å hon är inte heller så kaxig på att följa me. Så det känns allmänt piss nu :-/
Men jag längtar efter bebisen så det löser sig säkert när jag väl kommer dit!
Här var det länge sen jag skrev :kr
Hade bf igår och känner mig mer än redo nu ;)
hej på er!
Måste bara skriva av mig lite, jag har gått 5 dagar över tiden och känner inget mer än sammandragningar.
Börjar bli så trött och less. Sover extremt dåligt så är konstant trött och har haft huvudvärk sen kl 10 imorse som inte vill ge med sig fast jag då tog 2 alvedon.
Vill bara att värkarna ska sätta igång NU!