• ooemilyoo

Vi ska dit den 24/6 så får vi se vad som händer!:) men gissar då det behövs fler prover på sambo så påbörjas väk IVF tidigast till hösten..

• ooemilyoo

Ja absolut:) jag hoppas dom finner några simmare hos er också.. Hos oss fanns ett par i alla fall..:/ bättre än inget:S

• ooemilyoo

:( usch!!! Lider med er..:( själva börjar vi om processen på måndag igen! Ny klinik ny personal osv..

• ooemilyoo

:( inte okay!
    Vi va på möte idag, visade sig att vår förra läkare och bara kört någon häxkonst på oss, hormoner fast att man inte ska ge utan att följa mig ordentligt, och ge förberedande tabletter, tagit prover men inte fullföljt! Har uppenbarligen vaginal obalans men som hon skitit i att behandla..:/ men har fått antibiotika nu och börjar med pergo nästa cykel och mannen ska lämna två nya prover!:)

Men ärligt! Jag är matt i kropp och själ!

• ooemilyoo

Börjar på pergo om en vecka ca.. Någon med erfarenhet av dom? Och hur har ni mått?

• ooemilyoo

Usch! Spolningen ska jag också genomgå, får man ingen lindring? Typ lokalbedövning? Jag har extrem mens värk samt äggl värk.. Kan ju bara tääänka mig hur detta kommer kännas..:/

• ooemilyoo

Diklofenak? De är ju socker piller...:/ men det är väl bara att bita ihop å se glad ut...:(

• ooemilyoo

Nja.. Inte i min värld då jag har haft ryggproblem.. Då liknas dom med socker piller..:/

• ooemilyoo

Vi väntar även på sista svaren från simmarna och jag börjar bli riktigt nervös..:( då vi prickade jävligt rätt denna gången..:( sex 7 dagar innan äggloss och 5 dagar efter.. En gång om dagen., detta börjar ta på min nerver..:( bröt ihop totalt idag när vi kollade film och hon va gravid och han låg och pratade med magen och mina sambo säger gud vad jag längtar till den dagen.. Ååå där brast det för mig..:(

• ooemilyoo

Idag kom sista svaren.. För oss är det helt kört.. Å då sambo vägrar donerade simmare så blir det inga barn..

Lycka till ni andra och hoppas ni får era+ snart!

• ooemilyoo

Detta va tredje testet.. Jag har hittat en speciallist på just sterilitet för män som jag skickat remiss till, vi vill veta varför! Och om där är något bakomliggande. Brist på något eller sjukdom, han ska utredas.. Punkt slut..

• ooemilyoo

Hon vi har är bara inriktad på kvinnor och har ingen speciallist på män där, så vi slussas vidare..

Svar på tråden Fler på utredning ?