Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

*Ville absolut inte ha nåt fysiskt problem om nu jag skulle haft min riktiga bild ska det stå, vill inte bli igenkänd här för jag visste att tråden skulle bli nåt stort och då fanns risken om att nån kunde känna igen mig. Är gravid och 19år, att jag har bild på en annan persisk tjej innebär inte att tråden är fake och att det inte finns "korkade" persiska tjejer som nån skev , är att säga sanningen så svårt för er?alla vet hur svenska tjejer är och hur lätta och billiga de beter sig, inte alla men många . Jag har haft erfarenhet och senaste gången nu nyligen vilket var anledningen till att jag starta tråden och undra /undrar varför ni är smygrasister . Och det spelar ingen roll att jag tagit bilden från en annan persisk tjej , fokusera er på ämnet och inte på bilden.

• Persisk

När ska ni börja inse att jag inte menar att ALLA svensks tjejer är så, har ju påpekat och skrivit det många gånger , "inte alla men många av er". men det är ju ni själva som förstört ert egna rykte sen sitter ni och säger saker om oss persiska tjejer vilket visar att ni vill ignorera och förneka er själv och väljer att prata om persiska tjejer , tråden handla ju om svenskar och inte iranier . Jag har upplevt mycket med er, tyvärr mycket negativt, senaste gången med min FD kompis förra veckan blev rasist helt plötsligt , synd men sant.

• Persisk
    Meh01 skrev 2013-01-12 12:08:49 följande:
    Hahaha asgarv, har redan skickat meddelande till bruden på twitter. Hon blir säkert glad.

vad tror du kommer hända ? Hon bor inte ens i Sverige, tror Heller inte hon kommer svara dig då hon har typ 20000följare på twitter. Kan ta bort bilden när jag sitter vid datorn. Som sagt ämnet är inte om bilden utan om svenskar som är rasister samt svenska tjejers beteenden .
  • Persisk
    Jättekul skrev 2013-01-12 12:15:59 följande:
    TS är en sådan som förtrycker kvinnor. Till skillnad mot många kvinnor i mellanöstern som verkligen kämpar för att komma ur sina "bojor" så fortsätter TS att förtrycka så kvinnorna ska stanna kvar.

Vara oskuld när man gifter sig! ha! Men inte oskuld i baken va, Eller hur TS? 

Jag har alldrig sagt att jag var oskuld när jag gifte mig förra året , vart har du fått det ifrån? Jag har haft pojkvänner tidigare samt andra relationer men inte ens i närheten så många Som mina svensks tjej kompisar haft, detta har jag sett med egna ögon alltså svenskars beteenden så jag har fått det bekräftad många gånger , sen om

Ni nu förnekar det så kan jag väl känna med er , det är pinsamt för er så självklart vill ni ignorera och förneka samt försöka måla upp svenska tjejer som fina och pryda medans det är exakt TVÄRTOM . HAHAHA!
  • Persisk

Jag har alldrig sagt att jag var oskuld när jag gifte mig förra året , vart har ni fått det ifrån? Jag har haft pojkvänner tidigare samt andra relationer men inte ens i närheten så många Som mina svensks tjej kompisar haft, detta har jag sett med egna ögon alltså svenskars beteenden så jag har fått det bekräftad många gånger , sen om

Ni nu förnekar det så kan jag väl känna med er , det är pinsamt för er så självklart vill ni ignorera och förneka samt försöka måla upp svenska tjejer som fina och pryda medans det är exakt TVÄRTOM . HAHAHA!

• Persisk
    Jättekul skrev 2013-01-12 12:25:49 följande:
    Du är 19 år och gravid. Du har haft flera pojkvänner tidigare samt andra relationer   De här andra relationerna. Är det one night stands?

Jag måste säga att din sexdebut var rätt tidig då. Tidigare än svenska tjejers sexdebut som rent statistiskt ligger på 16-17 år. 

Även om jag hade sexkontskter så var det samma kille jag träffa , jag träffa absolut inte olika killar varje kväll som svenskar gör, märker du inte skillnaden ? Jag höll mig till Sanna person , bytte inte partner och säng lika ofta som att byta underkläder som många av er svenskor gör
  • Persisk
    Jättekul skrev 2013-01-12 12:29:21 följande:
    Får jag fråga vilken värld du kommer ifrån? Bor du i ett utsatt område socioekonomiskt sätt? Du verkar ha EN världsbild och dömer alla efter den.

Du gifte dig när du var 18 år och har haft pojkvänner sedan tidare. Jag antar att det är minst 3 då du skriver på det sättet. Samt andra relationer. Jag tycker nog att det är ganska många för att vara så ung.

När hade du din sexdebut? 

jag förlora min oskuld vid 16 års åldern , 5 månader efter att jag fyllt 16. tro det eller inte , det är ditt problem :) jag har inget att dölja .
  • Persisk
    Jättekul skrev 2013-01-12 12:35:38 följande:
    Och efter det har du alltså haft 3 pojkvänner och flera andra relationer. Sen gifte du dig vid 18-års ålder.

Snacka om att knulla runt. Skillnaden mellan dig och dina fantasier om svenska tjejer är att du "kallar" dem pojkvänner fast det bara är dejtingstadiet på någon månad eller vecka. 

innan jag gifte mig så hade jag 2 förhållanden samt en enda "sexkompis" och honom träffa jag när jag var singel så totalt 3 olika har jag haft sex med innan jag gifte mig, DET ÄR INGET jämfört med billiga svenska tjejer som har legat med tusentals samt öppnar upp låren för vem som helst ! Och jag jag vet svenka tjejer som förlora oskulden i 12(!) års åldern , väldigt typiskt er som sagt :)
  • Persisk
    Jättekul skrev 2013-01-12 12:48:55 följande:
    Jag har heller aldrig haft ett KK och inte mina vänner heller. Jag skulle vilja veta var TS kommer ifrån.

Har du missat det eller ? Jag är persisk från Iran
  • Persisk

[quote=68332700][quote-nick]Jättekul skrev 2013-01-12 12:47:37 följande:[/quote-nick]Roligt att du förändrar din story hela tiden och förminskar antalet pojkvänner och "andra relationer" som är rena KK-relationerna då antar jag.

Så du har alltså haft en KK och två pojkvänner under ca 1 år. Du hade sexdebuten när du var 16 år och några månader. Du gifte dig när du var 18. Du måste ha träffat din blivande man innan 18 år. Så allt detta har skett under drygt ett år. Ganska omfattande och slampigt egentligen.

Om det är så att tjejer har blivit av med oskulden när de är 12 år så hoppas jag att någon vuxen har tagit sitt ansvar och anmält detta till polis och socialtjänst då det enligt lag är förbjudet att ha sex med barn i vårt land.

[/ nej under 2 år! Jag blir 20 i juni. Men jag har ingen skyldighet alls att sitta här och prata om mitt tidigare sexliv samt hur många jag legat med vilket jag sa är 3 olika killar innan jag gifte mig och 2 av dessa var mina pojkvännen , den ena bara KK. Förlora min oskuld vid 16 års åldern.

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..