Gonee skrev 2013-01-11 15:22:55 följande:
Mins vänner ifrån Iran va väldigt billiga som unga ska du veta. Så tror inte att bara svenskar som är det. Sen är man i viss ålder väldigt intresserad av sex. Här i Sverige så är det normalt att vara öppen om sex och vilja experimentera samt testa något man aldrig gjort! Så är det nog inte i mellanöstern direkt!
Tycker det är underbart att man kan göra så utan att bli dömd för att vara sexuell aktivt! .
Att döma alla svenskar för att va billiga är de dummaste jag hört! Det är som om jag skulle säga att alla ifrån Iran är billiga, då jag umgicks med såna som ung! Man kan verkligen inte dra alla över en kant!
Har aldrig i livet sagt till en kompis att sluta vara billig. Det är ens eget val. Vill du va en "fin flicka" så va det. Andra kanske tycker de är spännande med sex.
Man ska aldrig vara fördom!
men herregud det går inte ens att jämföra svenska tjejer med Iranska, inte en chans.. även de ''vildaste'' tjejerna från Iran eller resten av Mellanöstern är inte lika lössläpta samt lätta som vissa Svenska tjejer. Det hänger en hel del i det du säger att det är olika kulturer och i mellanöstern så är det inte lika öppet, sex pratas det inte om, det är bara giftermål samt äktenskap och sen får man ha sex men du ska veta att även där så sker allt under ytan dvs i hemlighet men inget tar priset förutom Sverige och resten av Norden länderna för de har samma kultur som Svenskar.