Inlägg från: Snöviolen |Visa alla inlägg
  • Snöviolen

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

bacardii skrev 2013-01-11 22:19:20 följande:
    Extrem sminkning, utseende fixerade till max. Ja bilden säger allt...Och ja det är iranska tjejer i Iran med ''iranska slöjan''

Hon till höger påminner om Gunilla från Hollywoodfruarna. Fast att vara lik Gunilla är inget att vara stolt över.
  • Snöviolen
    Miss Blue skrev 2013-01-11 22:29:52 följande:
    Min lilla katt springer ut ur rummet när hon hör Gunillas "lena" stämma 
    Flört
    Smart katt.
  • Snöviolen
    Ejder skrev 2013-01-12 00:16:24 följande:
    Ja du jättekul. Du är uppenbarligen avundsjuk då du vet att du aldrig kommer att få en så vackr tjej som TS.
    Ja tycker man att clowner är vackra, så tycker man att ts är vacker. Jag menar hon har ju läppstift nästan upp till nästippen.
  • Snöviolen
    Ejder skrev 2013-01-12 00:21:41 följande:
    TS gör sig inte vacker för kvinnor utan för män. Män gillar feminina kvinnor och smink och stora läppar är feminint.
    Ja det är sant att män tycker det är vackert med smink, men de tycker inte det är vackert med flera kg smink.
  • Snöviolen
    Ejder skrev 2013-01-12 00:25:46 följande:
    Varför är du så upphakad vid TS utseende? 

Det där med att "vi gillar olika" gällde som väntat bara inom extremt snäva ramar naturligtvis. 
    Jag tycker hennes sminkning är gräslig och sen skryter hon att alla perser är så snygga, men har de flera kg smink på sig, så är de inte snygga och det gäller alla kvinnor i alla länder.
  • Snöviolen
    Ejder skrev 2013-01-12 00:41:30 följande:
    och det bestämmer du? Om en kvinna attraherar män är hon vacker och jag är rätt säker på att TS inte har de minsta problem att attrahera killar.
    Äh  hon och hennes iranska väninnor försöker väl bräcka varandra med krigsmålningarna.
  • Snöviolen
    Den vita staden skrev 2013-01-12 01:45:03 följande:
    TS - Ledsen men den här sidan har översvämmats av rasister på senare tid, förstår att du reagerar.
    Vi som inte är födda här ska acceptera precis allt, hur jobbigt det än känns .
    Ja och det är iranierna som är de värsta rasisterna.
  • Snöviolen
    Den vita staden skrev 2013-01-12 02:14:06 följande:
    Ja ja, du har ingen aning om hur det verkligen är, så mycket är klart, och du har inte varit något vidare trevlig i något inlägg här i tråden hittills fast jag läst alla de du skrivit.
    . Du man blir inte rasist bara för att man klagar på ts sminkning. Eller att man tycker att hon beter sig som ett stolpskott då hon påstår att vi svenska kvinnor ligger med killar från tolv års ålder och sen byter vi män varje dag.
  • Snöviolen
    Den vita staden skrev 2013-01-12 02:14:06 följande:
    Ja ja, du har ingen aning om hur det verkligen är, så mycket är klart, och du har inte varit något vidare trevlig i något inlägg här i tråden hittills fast jag läst alla de du skrivit.
    Snöviolen skrev 2013-01-12 02:19:32 följande:
    . Du man blir inte rasist bara för att man klagar på ts sminkning. Eller att man tycker att hon beter sig som ett stolpskott då hon påstår att vi svenska kvinnor ligger med killar från tolv års ålder och sen byter vi män varje dag.

Ja och sen kan du ju läsa lite hur iranier behandlar afghaner och andra från mellanöstern.
  • Snöviolen
    Den vita staden skrev 2013-01-12 02:30:18 följande:
    Ledsen, men det jag bryr mig om just nu är hur vi utlandsfödda blir behandlade här i Sverige.
    Märk då väl att jag själv som adopterad, inte alls valt att komma hit!
    Ja jag känner en del adopterade, men inte har de blivit utsatta för rasistangrepp.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..