Inlägg från: Snöviolen |Visa alla inlägg
  • Snöviolen

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.
    Du måste ha fått allt om bakfoten att vi svenskar har sex  från tolv års ålder. Ja kanske några enstaka har gjort det, men jag känner ingen som hade sexdebut då.  Snarare 16 eller 17 år.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-11 12:40:49 följande:
    Ja? tycker du en tjej som ligger runt hela tiden med olika personer har självrespekt  i din värld så kanske det är helt normalt samt ok men det är i din värld det som sagt. I Sverige så är det normalt för de flesta av er har haft sex  från 12 års åldern samt ligger runt hela tiden och detta får jag bekräftad varje dag, och de skäms heller inte de berättar vilka de hade sex med kvällen innan, så oförskämt samt billigt. Du kan inte sitta och säga tvärtom när jag ser detta hela tiden med er och hur ni är och beter er. I Sverige så är allt det som är onormalt utan för sverige normalt här, det har jag och många andra märkt. För er är det helt normalt att ligga runt med olika personer som billiga H*es som inte har nån självrespekt men utanför Sverige så är detta det äckligaste folk vet. Ni sitter ju och skriver att ligga runt hela tiden inte är billigt och så bara det visar att ni har gjort så själva DÄRFÖR vill ni att det ska ''framstå'' som normalt. Självförnekande med andra ord. Återigen så menar jag inte att alla Svenskar är så men många av er iaf..
    Tappade din mamma dig när du var liten eftersom du inte fattar att detta stämmer?
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-11 12:53:06 följande:
    som jag skrev nyligen så får jag detta bekräftat varje dag nästan, när jag ser unga svenska tjejer, max 13-14? ''hänger'' med äldre killar, både utländska och svenska killar.. hur ska du förklara detta? är de bara vanliga vänner som hjälper dessa unga tjejer med läxa eller sker annat också? hahahha.

I nästan vare fest så finns det massor med svenska tjejer som är så desperata att de bara skriker om det, jag dömer inte svenska befolkningen utifrån 2-3 tjejer gumman, jag möter på detta sam får de bekräftad hela tiden av både mina vänner samt andra. 
     Hur vet du att de är 13 och 14 år då? De kan ju vara mycket äldre, men se yngre ut.
  • Snöviolen

Då kan jag säga att alla indier skaffar barn från de är 14 år för jag känner två indiskor som fick barn då. För de representerar alla indier.

• Snöviolen
    Ejder skrev 2013-01-11 14:28:01 följande:
    De kan i alla fall hålla sig till en vilket ger barnen en riktig familj. 

En svensk kvinna som har fyra barn är det inte helt ovanligt att det är med fyra olika pappor. Trevlig trygghet för barnen! 
    Min mamma har 4 barn med samma karl.
  • Snöviolen
    Alecto skrev 2013-01-11 15:08:30 följande:
    Jag har tre barn med samma karl... och jag blev inte av med oskulden när jag var tolv... 

Jag är nog inte svensk då.... 
    Jag själv har också tre barn med samma karl och inte låg jag runt med killar då jag var tolv år. Hade fan knapp pussat en kille då. Ja och nu så har vi separerat och än har jag inte legat runt eller haft sex sen augusti förra året.
    Så jag måste också vara osvensk.
  • Snöviolen
    Alecto skrev 2013-01-11 15:16:57 följande:
    När jag var tolv lekte jag med barbie fortfarande - pussas var något min barbie gjorde typ...

Shit vad jag känner mig splittrad nu. 
    Ja ts måste ha blandat i hop det här. För nu kommer jag i håg att det var ju Barbies som strulade runt med dessa Ken . Inte riktiga tolvåringar
  • Snöviolen
    Ejder skrev 2013-01-11 16:41:11 följande:
    Med tanke på kvaliteten på ditt inlägg så är det snarare din.
    Är det  du som är ts man? För ni verkar vara samma skrot och korn.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..