Inlägg från: Snöviolen |Visa alla inlägg
  • Snöviolen

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Det kanske är 2 % eller mindre av svenska kvinnor som ligger med alla höger till vänster. Resten är fan inga slampor.

• Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-11 19:29:25 följande:
    Men jag har sett det flera gånger gumman, och ingen kan försöka ändra min uppfattning om det för jag har som sagt sett det själv Glad
    Du kanske inte ser skillnad på en svensk och resten av nord och väst europeér?
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-11 19:34:34 följande:
    De flesta pratade Svenska, och planet var fylld med svenskar, mestadels unga tjejer.. 
    Ja du såg de på planet, men förföljer du varenda svensk? Det verkar som det för du vet ju precis vad svenskarna gör.
    Fast jag tror du bara sitter rakt upp och ner och ljuger.
  • Snöviolen
    ummabdilleh skrev 2013-01-11 19:48:05 följande:

de har sjalva sagt detta och jag har hort dom prata om det, men da ljuger de da pastar du???
    Så klart att de gör. Många vill skryta  för att vara tuffa, men i själva verket är de oskulder.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-11 19:59:14 följande:
    Kan du svara mig varför ni vill vara som oss? ni färgar håret mörkt/svart, ni solar sönder er i hopp om att se exotiska ut, alltså se ut som oss, ni fixar era bröst samt förstorar läppar för att se ut som oss men ändå ser man att det är en svensk tjej och inte en snygg arabiska eller en Persisk tjej. Ser dagligen svenska tjejer med svart hår och solbränna, i hopp om att se ut som oss.. men vi har allt det är naturligt, det ligger i våra gener Flört 
    Jag skulle då inte vilja se ut som er.
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-01-11 20:10:32 följande:
    just admit it... Flört jag kan se hur svartsjuk du är vilket är också vanligt hos svenska tjejer. Nu ska jag logga ut härifrån, jag har ett liv att sköta.. samt måste vila mig. Loggar in kanske senare eller imorgon.. vissa inlägg här är ju rena komedi medans andra är lite seriösare. Jag har sagt mitt, och det jag tycker,inget  av det jag sa är lögn.. svenska tjejers beteende är känt överrealt samt bland alla. Många blir upprörda över den tråkiga och äckliga sanningen men det är ju ni som förstört ert rykte, så ni har er själva & skylla på. Jag är rak på sak och säger alltid sanningen, den som tar åt sig bryr jag mig inte om. Och återigen så menar jag inte att alla svenska tjejer är så men många svenska tjejer beter sig så.Ha en trevlig kväll allihopa Flört 
    Tycker du kan ringa till Presidenten i Iran och säga han en sanningens ord i stället för att tro så mycket om oss svenskar. Då inte ett skit stämmer.
  • Snöviolen
    Hoppentoss skrev 2013-01-11 20:25:12 följande:
    Tror du hon har läcker rumpa?? 
    Nja vete fan om hon har.
  • Snöviolen
    Hoppentoss skrev 2013-01-11 20:29:38 följande:

Du är ett utdöende släkte med ditt ljusa hår. Det är sånna som jag som tyvärr hjälper till att det födds mindre och mindra blonda.

Jag gifte med en blond man..alla mina tre barn vart lika mörka som jag. Jag tror det mörka håret är domenat (tror jag)

Så ....ni blir bara färre och färre.

Jag har ingen åsikt om det utan bara ett konstanterande.
    Jag är mörk och barnens pappa är mörk, men vi fick tre jätte ljusblonda barn.
  • Snöviolen
    Hoppentoss skrev 2013-01-11 20:42:18 följande:

Skoj!! Blir ljusa när dom är vuxna tror du?

Jag kanske skall ta och skaffa några barn till och testa. 

Kanske.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..