• Blingbling

Munkpeppar?

Bra Tuvalina att du kände av ÄL! Sedan är det ju perfekt att det verkar bli balans, för det är ju det som pepparn är till för Spännande att se vad det blir som händer på din front...öm i brösten 7 dgr efter ÄL...betyder bara en sak för mig då jag aldrig känner något i dem - om jag inte är gravid! Men vi är ju alla olika, så vi får väl se vad det betyder för dig. Jaa....idag är det lördag och jag är på dag 5 i cykeln och det är den dagen jag ska dra igång Pergokuren. Vill ta ett prat med min kille först (har inte träffat honom på en dryg vecka) innan beslut fattas om jag ska köra Pergo eller ej, men jag träffar honom om bara en kvart, så får vi se hur jag gör. Det gäller att vara taktisk och tänka lite längre fram också...kan inte säga mer just nu, men lovar att uppdatera så snart jag kan

• Blingbling
    Singoallaa skrev 2013-03-16 18:24:24 följande:
    ser91 skrev 2013-03-16 18:15:53 följande:
    Skriver på surfplatta.. Vet inte varför den valde att citera 2 ggr :p
    På familjeliv så citerar surfplattorna två ggr, otroligt jobbigt!

Det har inte min platta gjort tidigare, men den började med det för ett par veckor sedan...tråkigt att behöva sitta och radera ett inlägg he tiden...
  • Blingbling

Det blev inget Pergo den här omgången, jag jobbar vidare med MP, mitt "gravid-recept" (som funkat hittills) och kompletterar med progesteronet från ÄL. Funkar inte det så blir det Pergo om en månad. Så är min plan lagd

• Blingbling
    ser91 skrev 2013-03-19 14:39:38 följande:
    Det är nog inte fel! Ditt "gravid-recept" har ju fungerat bra tidigare! Flört Själv sprayar jag på och ska börja med sprutorna 27/3. Fick mens i söndags.

De stora ömma tuttarna är kvar, haft lite värmekänsla i huden, men inte alls lika mycket som förra gången. Föredrar nog att ha biverkningarna jag har nu, mot dem jag hade sist. Stora tuttar kan man ju leva med. Värmekänsla i huden med konstanta svettningar, varvat med frossa vill jag helst fortsätta slippa. Konstigt att biverkningarna skiljer sig denna gång mot förra.. Men har ju ännu ett tag kvar att spraya, så de kanske hinner komma tyvärr!  

Nej! Du ska inte få alla de där dumma biverkningarna igen - de har du redan haft och det kanske är som med graviditeter när man sprayar...att en sprayning inte är den andra lik....och den här gången har du en mildare variant av biverkningar. Punkt!
  • Blingbling

Åh så kul att höra ser91! Gott att det inte gjorde så ont den här gången heller Jag opererade mina ögon mot närsynthet med laser för 2,5 år sedan och den smärtan jag hade efter den operationen var hemsk...kunde inte öppna ögonen och det kändes som någon tömde en blandning mellan citron och sand i ögonen. I vintras skulle jag göra om samma operation igen (den första blev inte helt lyckad) och jag var väldigt orolig för att göra om allt det här jobbiga en gång till....men nu kändes det nästan inget alls...i varje fall inte alls på samma sätt som första gången. Så, jag förstår din lättnad över att allt gick bättre den här gången! Håller tummarna för dig inför i morgon

• Blingbling

Ja, den ögonoperationen är inte något som är ett fint minne precis...två dagar som var hemska....men nu ser jag superbra utan varken glasögon eller linser - vilket är såååå härligt och samtidigt lite overkligt

• Blingbling

Tuvalina: Varsågod Ja här händer det inte mycket...gravid är jag iaf inte då tant röd dök upp under em. Fast jag tror inte att jag hade ngn ÄL denna månad eftersom jag inte kände av någon sådan för ett par veckor sedan. Hur som helst, jag tar nya tag nu och kommer köra Pergotime denna cykel (byter ut MP ett tag för att få lite omväxling ), med start på lördag. Sedan blir det väl VUL på torsdag/fredag nästa vecka hos läkaren för att se hur min kropp reagerar på detta. Så blir det mina vanliga vitaminer och tillskott, samt lite nya grejer som jag ska testa och progesteronvagiatorer! Så får vi hoppas att med hjälp av allt detta att det går vägen denna gång Men vad är det för nedregleringspruta du ska ta? Är det inför IVF?

• Blingbling

Ok, då är jag med på vad du menar Vi får se om det funkar med Pergon, återkommer med uppdatering framöver!

Svar på tråden Munkpeppar?