Munkpeppar?
Här kommer en last med hopp från mig till dig ! Jag har alltid haft en cykel som en klocka på 27 dagar. Men när jag nu själv läst så mycket om Munkpeppar så ville jag prova för att boosta fertiliteten. Så i mitten av november (från första mensdag) körde jag full dos med dropparna (20 droppar 3ggr/dag) och när ägglossningen kom så kände jag t o m av den (vilket jag annars inte brukar göra). Då slutade jag med dropparna en dag senare och så plussade jag i mitten av december Så för mig hände inget med cykeln, ja den kanske blev en dag längre bara. Jag har läst en del om Agnus Castus (som Munkpeppar heter på latin) och i Tyskland använder sjukvården detta som en sista grej innan man ger hormonbehandlingar. Så det är helt klart värt att testa! Det sägs att dropparna (som man blandar i en kopp vatten och dricker som the) ska vara lite mer effektiva, men det är inget som jag vet. Jag valde dropparna för att jag har lite jobbigt att svälja tabletter. Nu fick jag MF för några dagar sedan, men är redan igång med en ny kur droppar - full fart framåt!