Munkpeppar?
Inne på tredje dagen med dropparna. Känner ingen skillnad än så länge iaf. Håller tummarna att detta är mirakelkuren för oss. Fortsatt otur med mycket saker, vill bara se allt ljusna snart =)
Inne på tredje dagen med dropparna. Känner ingen skillnad än så länge iaf. Håller tummarna att detta är mirakelkuren för oss. Fortsatt otur med mycket saker, vill bara se allt ljusna snart =)
Jag har ett litet avbrott tyvärr då jag varit med om en mindre olycka. Är fortfarande inskriven på lasarett men hoppas på att få komma hem snart och börja med pepparn igen =) hade lite mensvärk igår och imorse. Så antar att mensen kommer när som helst.
Pimpinellan: Hoppas att du är gravid! =) Om inte får vi hoppas att mensen kommer snarast. Själv inväntar jag också mensen. Är på dag 28 i cykeln, mensen brukar dyka upp mellan dag 26-28 oftast. Är fortfarande inskriven på lasarettet.. Hoppas inte att min nervositet av allt som pågår nu försenar mensen.
Pimpinellan: hoppas denna cykel blir din tur =) Jag har inte börjat om än pga att jag fortfarande är inskriven på lasarettet. Inväntar fortfarande mensen som borde ha kommit igår. Tror att den kommer under natten, känns så nära nu.
Naaw va snäll du är pimpinellan :) mår egentligen helt okej. Lite oklarheter på lite tester som tagits. Så väntar bara svar vilket verkar ta tid.. Ingen mens än !
Nu har mensen kommit. Hatar att den ska komma för sent.. :(
Mizzii: okej! Bra att höra fler erfarenheter :) Vi funderar nu på om vi ska prova mp någon månad nu eller om vi ska ringa kliniken igen för vidare ivf behandling. Har ju genomfört ett ivf-försök som avbröts och därmed ej räknas som ett försök (har alltså 3 st landstingsbetalda försök kvar). Denna månad blev det ca 1 vecka med mp. Cykeln blev 31 dagar, brukar vara 26-28 i vanliga fall. Enligt mina uträkningar missade vi därmed äl denna månad med ca 3 dagar. Bör ej varit mp som påverkade cykeln..
Har kört pergotime, om det är det du menar :) Blev för många ägg, en gång blev det 2 ägg men misslyckat.
Ska tillägga att äl nog inföll precis när min sambo var iväg på företagsresa 3-5 januari. Vi har pratat igenom det lite och det blir nog mp iaf en månad. Har suttit ned och noterat möjliga äl-dagar, samt bestämt att sambon ska börja äta multi-man. Vi har i ärlighetens namn varit lite lata i våra försök vi haft. Vi har haft sex 1-2 ggr i närheten av där vi trott äl ska vara. Har testat äl-stickor, men vi har haft svårt att tajma in myset. Känns inte troligt att vi skulle ha missat äl alla dessa månader iaf .. blir så mycket tankar när mensen dyker upp gång på gång. Blev tvungen att skriva lite :P
Nej precis :) jag tänkte att det iaf är värt att prova. Längesen jag provade pergo, ca 1 år sen. Är hoppfull men något skeptisk då jag bara hittar info om att det hjälper vid oregelbunden cykel. Inget om att det kan hjälpa vid regelbunden cykel..