Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Jag har ett förhållande med en gift man

lizalolly skrev 2012-12-30 17:07:21 följande:

Men ändå måste dom vara med andras män och fruar? Vad beror det på? Lite tragiskt är det allt.
    Visst kan det vara tragiskt att människor i äktenskap/förhållanden skaffar någon vid sidan om. Att man inte är ärlig mot sin partner. Jag kan bara prata för mig själv om varför jag valt en upptagen man. Se #191. Kan säkert låta både cyniskt och egoistiskt men det är min verklighet...
  • Anonym (Älskarinnan)
    lizalolly skrev 2012-12-30 16:52:19 följande:
    Du medverkar fortfarande där i ett brott och skulle bli straffad därefter, du har ju sexuellt umgänge utanför äktenskapet. Där spelar det ingen roll hur singel du är, även om straffet är mildare än för en gift person
    Du har rätt. Enligt Zina, är sex före eller utanför äktenskapet, ett brott enligt hududreglerna så man kan bestraffas i saudi...
  • Anonym (Älskarinnan)

Gott Nytt År Skål

• Anonym (Älskarinnan)

Trots allt som skrivits på denna tråden så kommer jag fortsätta vara älskarinna åt den gifte mannen så länge det passar oss. Slutet kommer en dag, det vet vi båda, men så länge det passar oss och vi vill så kommer vi fortsätter. Till alla er sk moralister och ni som tror er veta bäst om allt och alla som skrivs på sidan...you don´t...FY Solig

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (skeptisk) skrev 2013-01-11 20:39:47 följande:
    Intressant....från andra sidan: den lätt töntige mannen som bjuder på billig resturang, är stolt över att räcka fram några billiga silverörhängen, helt fast i sin radhusvärld men lätt att utnyttja för kravlöst sex. Ingen risk att det blir komplikationer eftersom killen aldrig skulle våga lämna sin fru. Tyvärr lite rund om magen men pigg och glad i sängen och då får man vara lite överseende med sånt. Perfekt att alternera med 28-åringen som är fast och fin i kroppen men har huvudet för fullt av gym och sitt eget ego och inte ens bjuder på billig restaurang. För 28-åringen är man en MILF och får honom att känna sej som en ung hingst, det är skönt.
    Efter äktenskapet villl man inte binda sej utan njuta av friheten när barnen klarar sej själva. Denn rare tönten tror att man känner sej ensam och därför är han ganska gosig, det är skönt. Ibland hoppas man nästan att den rare töntens fru ska komma på honom  så att hans slälvgoda attityd ska suddas ut när livet krackelerar, men det går snart över, det vore synd på en så rar och lätthanterad man.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (bekräftelse) skrev 2013-01-11 19:40:26 följande:
    Som man ser jag det som enbart bekräftelse. Man har den underbara vardagen med sin fru som man byggt upp sitt liv med. Hus och hem, vänner släkt, barn et.c. Det är kärlek som är väldigt djup och varför lämna hela sitt liv bakom sig! man väljer ofta en svagare kvinna som älskarinna, kanske inte så attraktiv. Hon är ofta inte så smart som min fru heller, utan väldigt ensam. Jag tycker synd om min älskarinna, som sitter där mitt emot mig och har lapat i sig middagen jag bjöd på med beundran. Älskarinnan blir glad för mista lilla, en enkel lunch på en billig sylta, silverörhängen för 200 spänn i present, enkla billiga nöjen. Allt för att försöka komma ifrån sin ensamhet.
    Jag väljer oftast tjejer i 40-årsåldern som blivit dumpade, de är lättast. Helst infertila. Jag älskar min fru, är fruktansvärt rädd för att förlora henne, men konstigt nog utesluter det inte att ha en beundrarinna vid sidan om. Det kommer aldrig bli komplicerat, ställer hon krav tar affären slut med e gång. Det finns enormt gott om gråa trista frånskilda medelålders kvinnor som hoppas på ett liv med mig! Det kommer aldrig att ske. Sorry!

Patetiskt är ditt inlägg, i ordets båda förklaringar, löjeväckande och starkt känslosam. Löjeväckande när det gäller din generalisering av älskarinnor och starkt känslosam när det gäller din fru som du ändå väljer att vara otrogen mot...
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (bekräftelse) skrev 2013-01-12 14:19:27 följande:
    @Älskarinnan: Glöm inte att jag en gång varit mycket passionerad med min fru. Vi har byggt upp vårt liv tillsammans, delat med och motgångar. Följer våra barn, satsar på deras utbildningar och uppmuntrar deras aktiviteter. Jag älskar och respekterar henne djupt. Vi har mysigt ihop, jag längtar alltid till det hem hon inrett, dukat upp, och jag kan verkligen vara mig själv hemma. Snart ska vi få barnbarn och vi planerar att köpa en större sommarstuga så alla kan få plats på jular och andra högtider - vilket vi båda galet ser fram emot av längtan. Du är inte den enda kvinnan som ställer upp för mig vid sidan om, men det vet du inte. Du går på mitt snack om att du är speciell när jag ringer dig, ofta från bilen när jag har tråkigt. Då har jag oftast ringt min fru, mina barn också. Svarar du inte ringer jag någon annan älskarinna eller blivande älskarinna. Bra att ditt liv passar dig också just nu, jag bryr med egentligen inte. Din lilla tvåa, som saknar blommor, konst och är inredd med enkla IKEA möbler som du är så stolt över - som du lyckats köpa från pengar efter din senaste skilsmässa (orskat av att han varit otrogen - du kastade ut honom för det - är du oändligt stolt över. Den andas panik, ensamhet och du saknar långsiktiga mål. Ska du bor kvar där i all evighet? När ska du fixa gardiner? Väntar du inte på att jag ska lyfta framtidsfrågan snart? Det känns så. Det kommer jag aldrig att göra. Uthålligt sex (med mig i missionären) är det du hänger upp ditt liv på - det vet jag. Du tränar ju marathon med det som mål har du sagt. Vad finns det annars att göra tillsammans med dig? Lyssna på dina historier om exen som bedrog dig, ditt tråkiga jobb, dina planer för nästa marathon-lopp. Filmer du vill se, böcker du läser. Jag tror du vill stadga dig egentligen, men att ingen direkt nappar på dig. Satsa på att vara mer kvinnlig, som min fru är. Älskarinnor tar gärna upp manliga intressen som motorcykelsporter de gjort, ofta drivna av ett ex. Dina förhållanden har spruckit för att du anpassar dig för mycket, tar en mansdominerat jobb, saknar driften att skaffa barn, tränar för mycket. Du hade passat som min manlige vän i 20-årsåldern, men det som finns nu, uthålligt, hårdhänt och vilt sex, är din trademark. Jag har inget emot det, men om det passar dig just nu så fine. Jag har tid till det, men saknar djupa känslor för dig. Du slösar bara tid i ditt liv. Sex är inte allt i livet. Du ville veta hur vi män tänker, och jag tänker enligt ovan. Hoppas det är ok med dig. Och hoppas att din gifta man menar vad han säger. Ta reda på det! Jag menar allvar. Sälj dig inte så billigt, vad vinner du på det? Jag har alltid undrat över det, kanske någon som kan svara på det här?
    Kan bara le åt dina generaliseringar av älskarinnor. Hur många män och kvinnor har samma åsikter om älskarinnor som dig tro? Att många har åsikter om min tråd och mitt aktiva val, det är jag väl medveten om men, Bekräftelse och jag, Älskarinnan, vi är lika stora kålsupare båda två... 
    Du använder dig av verklighetsförvrängning;  nedvärdering när du ger din/dina älskarinnor överdrivet negativa egenskaper, idealisering när du tillskriver din fru överdrivet positiva egenskaper (men ändå föraktar du henne genom att vara otrogen mot henne, ett aktivt val) och omnipotens när det gäller dig själv - du tror dig ha speciella gåvor som gör dig överlägsen andra människor... 
    Jag är INTE din älskarinna i alla fall...
  • Anonym (Älskarinnan)

Anonym (Rosie),  ja, jag är väldigt nöjd med det här livet...passar mig ypperligt just nu...

• Anonym (Älskarinnan)
    Furstinna skrev 2013-01-31 14:27:35 följande:
    Anonym: man kan ju inbilla sig vad man vill och vilket man föredrar men faktum kvarstår ju att man är nummer två när mannen bara vill ha en ibland. Annars hade han lämnat. Sen skulle jag som kvinna inte vilja vara kvinnan som duger för sex men inget annat
    Vem har sagt att man bara "duger" till sex och inget annat? Tänk om man "duger" i fler olika sällskap än frun...
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym skrev 2013-02-04 14:49:37 följande:

Vad handlar det om då?
    Så mycket mer än sex men det verkar de flesta på denna tråden inte förstå...
  • Anonym (Älskarinnan)

Förklara vad Rosie? Att man kan vara mer än bara sex för varandra? Varför jag har valt att vara tillsammans med en gift man? Precisera din fråga bättre så ska jag svara...

• Anonym (Älskarinnan)

Vi har precis "firat" 2 årsdagen...tiden går fort när man har roligt...

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (bekräftelse) skrev 2013-03-27 18:37:57 följande:
    Vad kul! Vad gjorde ni på 2-årsdagen? Nu har ni ju haft ett långt etablerat förhållande :) Vad räknas som 1a träffen? Vad gjorde ni då? Fick du någon present?
    Vad vi gjorde när vi känt varandra i 2 år? En weekendresa till Rom, väldigt romantiskt... 
    Första träffen, den allra första gången vi sågs...träffades vi över en fika ute i skärgården och ja, jag fick en present...
Svar på tråden Jag har ett förhållande med en gift man