Benzaiten skrev 2013-03-20 22:16:09 följande:
jodå, i fredags eftermiddag/natten till lördag började jag få ordentlig mensvärk och började blöda mer (mensen skulle egentligen vara slut men jag hade ju nästan inte blött nånting) och det har kommit mer rester ut under helgen o början på veckan. tog tre nya tester i måndags vid samma tillfälle för att kontrollera att det inte var fel på testerna och då visade alla lite svagare faktiskt. Sen idag på efter middagen tog jag ett nytt test och det visade nästan blankt, bara en liten skugga av strecket syntes. Så jag tror att det är så att det mesta kommit ut nu och att det var det som skulle till.
Har ju i o m detta haft mens i snart två veckor nu och idag skulle jag ha ägglossning enligt min app... men jag har ju fortfarande blödningar... Men trots det så tog jag två ÄL-test bara för att kolla och jag tycker ÄL-testerna är lite svåra att läsa av faktiskt... Det är ju tydliga streck men vet ej om de är tillräckligt starka.. de är nog på väg att bli kanske. Ska fortsätta testa för att se så att det kommer igång iaf. ska även ta ett clearblue gravtest till helgen och se så att det verkligen är blankt nu.
Vi hade ju iofs sagt att vi inte skulle försöka aktivt denna ÄL utan vänta till nästa men vi hade sex igår och idag men jag vet inte. Nu åkte mannen iväg och är borta över helgen så har ÄL ej varit än så är det ju ingen chans att det blir nåt denna ÄL ändå. Vill bara att det ska gå snabbt till nästa!
Och fy så trött jag är på att blöda, har blött i 5 veckor mer eller mindre förutom några dagars uppehåll innan första mens efter missfallet.
Skönt att det äntligen är över för dig. Nu hoppas vi på stora
denna månad för alla här i tråden.