Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Han kunde inte mäta vad långt gånget jag är. Därför fick jag en ny tid den 16 maj för att göra en extra koll. Räknar med att jag är i 6+5 idag. Vi fick ju se hjärtat slå, så det kan nog bara skilja någon dag med uträkningen gissar jag på.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Grattis nenne hoppas att alla snart plussar här i tråden så vi nästa som kan njuta av våra små i solen.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Grattis ni som precis har plussa

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Har precis varit på Vul och hjärtat slår fortfarande även fast jag haft lite blod och bruna flytningar. Han kunde inte se något konstigt. Så det finns hopp för er oxå tjejer. Kram på er

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Jag ser ett streck på båda utan problem. Är det grav test? Grattis i sådana fall

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Kände precis som du lollisen. Tredje gången gillt för mig med och peppar peppar har det gått bra hittills då jag är i 9+4 Grattis vad kul

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Har fortfarande inte fattat att jag är med barn fast jag är i 9+4. Tror det är lite för man är rädd för att bli besviken om det det skulle gå åt skogen igen.... men hoppas ju på att på julafton få sitta och snosa på min lilla son. Hoppas att det är en pojke. Har ju en flicka redan

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Tjoho vad kul med alla plus det är nog vår och sommarvärmen som gör det

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

I v 7 kan man se hjärtat (6+0) du borde ju nästan vara där nu? Är säkert ingen fara. Är ju så mycket blodkärl som är så känsliga och extra blod i kroppen. Har haft så flera ggr och även fått se hjärtat slå 2 ggr. Kram på dig vännen♥

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas
    lollisen skrev 2013-05-30 17:49:05 följande:
    Usch vad livet känns sjukt orättvist just nu!! Vill inte det här igen! Jag vill ha min lilla bebis att snooza på i januari! Jag vill inte blöda ut allt igen! =( Mitt hjärta går sönder... Hann ju inte ens prova de där sprutorna, de som gav mig så mycket hopp om att "NUUUU äntligen kommer allt att gå bra!" Jag kände en sån lycka inombords igen, sprudlande glädje i hela kroppen. Nu, POFF, så rycks allt ifrån oss igen.... 3 gånger detta året, tre jävla missfall på 5 månader!! Det känns för mig helt orimligt!!
    Jag har ADHD, alltså får jag bete mig precis hur fan jag vill! Okej!?

Nej, det kan inte vara sant. Vilken otur du har vännen. Skickar all styrka som finns i hela världen. Åk in så de får kolla dig iaf. Kramar i massor♥
    BF 18 DECEMBER ♥♥♥
Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?