Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Hur går det för dig idag lollisen? Har tänkt mycket på dig vännen. Kram♥
Hur går det för dig idag lollisen? Har tänkt mycket på dig vännen. Kram♥
Vad skönt att du fortfarande känner dig gravid. Hur långt gånget borde du vara nu? Håller tummarna för dig att det inte va någon farlig blödning iaf. Har haft ett antal småblödningar under dnna graviditet och allt ser helt normalt ut iaf. Men klart att det tar på psyket för tänk om.... styrkekramar till dig♥
Håller tummarna för dig lollisen. Nenne. Jag har haft blödningar både röda och bruna fram å tillbaka hela graviditeten. Å hjärtat slår som det ska. Har varit iväg 2 ggr på vul. Sist jag va iväg så fick jag en liten blödning precis innan gynstolen. Allt såg bra. Så jag hoppas att du har sköra slemhinnor som jag och allt går vägen. Kram på er båda♥
Lycka till på undersökningen och att det finns ett hjärta som slår. Önskar att det är ofarliga blödningar. Kramar i massor♥
Nej så himla tråkigt vännen. Lider verkligen med dig och kan känna ångesten. Vi finns här hela tiden vännen. Kram♥
Tänker på dg lollisen. Förstår att du inte vågar. Men det är det bästa för att din kropp ska komma igång så fort som möjligt igen. Även om det är riktigt jobbigt just nu. Önskar jag kunde göra något för dig vännen♥ kram
Lycka till hamnoo. Hoppas på det bästa. Hur långt borde du vara?
Håller tummarna för dig och förstår din känsla fullt ut. Kram och ett litet grattis till er ♥