Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Hur går det för dig idag lollisen? Har tänkt mycket på dig vännen. Kram♥

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Vad skönt att du fortfarande känner dig gravid. Hur långt gånget borde du vara nu? Håller tummarna för dig att det inte va någon farlig blödning iaf. Har haft ett antal småblödningar under dnna graviditet och allt ser helt normalt ut iaf. Men klart att det tar på psyket för tänk om.... styrkekramar till dig♥

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Håller tummarna för dig lollisen. Nenne. Jag har haft blödningar både röda och bruna fram å tillbaka hela graviditeten. Å hjärtat slår som det ska. Har varit iväg 2 ggr på vul. Sist jag va iväg så fick jag en liten blödning precis innan gynstolen. Allt såg bra. Så jag hoppas att du har sköra slemhinnor som jag och allt går vägen. Kram på er båda♥

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas
    lollisen skrev 2013-06-02 20:57:14 följande:
    Kom det mycket blod då eller bara som blodblandade flytningar eller hur man ska säga? (Äckejlvarning eller vad? hahaha) Jag känner mig iallafall gravid fortfarande, ont i brösten, trött och otroligt illamående. Försöker hålla huvudet över vattenytan och hålla ut tills tisdag när jag har tiden hos KK. Vill att det ska bli tisdag NU, att jag får sprutorna helst igår och att pyret finns kvar och frodas och har för avsikt att vara där tills i januari! Ååååh vad jag VILL detta!!! Det gör nästan ont i hela kroppen på mig när jag tänker på hur mycket jag vill att pyret ska stanna kvar... nenne31; Vad skönt att allt ser bra ut! Håller tummarna allt jag kan för dig också!
    Per Aspera ad Astra!

Mest blodblandade flytningar har jag haft. Det är ju ett gott tecken med alla symtom iaf. Håller tummarna för dig på tisdag!
    BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Lycka till på undersökningen och att det finns ett hjärta som slår. Önskar att det är ofarliga blödningar. Kramar i massor♥

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Nej så himla tråkigt vännen. Lider verkligen med dig och kan känna ångesten. Vi finns här hela tiden vännen. Kram♥

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Tänker på dg lollisen. Förstår att du inte vågar. Men det är det bästa för att din kropp ska komma igång så fort som möjligt igen. Även om det är riktigt jobbigt just nu. Önskar jag kunde göra något för dig vännen♥ kram

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Lycka till hamnoo. Hoppas på det bästa. Hur långt borde du vara?

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Håller tummarna för dig och förstår din känsla fullt ut. Kram och ett litet grattis till er ♥

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MariaOchNiklas
    Blåviol skrev 2013-06-13 20:43:53 följande:
    Åh, vilken "trevlig" (hittade inte rätt ord :)) tråd det här verkar vara där man peppar och stöttar varandra. Får jag hänga på här? Fick MF i v 6, det var i slutet av maj och nu vill vi så gärna få ett nytt plus. har en son sedan tidigare och han blev till på första seriösa försöket med klartläggning av ÄL, likaså det plusset som nu slutade i MF så jag tror att jag har ganska lätt att bli gravid. Enligt tester hade jag ÄL igår? Kände av den rejält så de det kan inte ha visat fel med stegring i tisdags. Dock har jag vansinnigt ont i korsryggen. Vad sjutton kan det bero på? Kan det vara så att allt inte kommit ut vid MF? Slutade blöda för 10 dagar sen ungefär.

Välkommen hit och beklagar det tråkiga som hänt. Jag har haft 2 mf månaderna efter varandra. När jag blev gravid för 3e gången fick jag oxå väldigt ont i korsryggen dagen egter äl. Då visade det sig att jag va gravid direkt igen. Så är nu i v 14 (13+0) å allt går bra. Så hoppas det är ett tecken för dig med kram
    BF 18 DECEMBER ♥♥♥
Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?