Inlägg från: mmjonsson |Visa alla inlägg
  • mmjonsson

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Bianca1 skrev 2013-02-13 20:24:29 följande:
    Jag har inte börjat testa ännu, gör det imån tror jag, har inget hopp om något just nu känner jag :(

Jag har testat negativt med äl i en månad nu typ..antingen fick jag ingen äl mellan mf och mensen eller så fick jag äl samtidigt som jag blödde. Blödde trots allt nästan 5 veckor..

vill så gärna få mitt äl-test positivt imorrn. PONERA att det nu blir positivt imorrn, då är det ju bara att köra på kommande dagarna då positivt test visar på att äl sker inom 12-48 h om jag förstått det rätt. Så om jag inte testat positivt äl.test fram till nu iaf, då gör det väl inget om vi inte haft sex sen i måndagsmorse? Mannen har varit iväg :/ men han kommer hem imorrn och då jäklar ska den där gubbjäveln på stickan fanimej le och då kör vi på.

helvetes jävlar vad allt ska vara upp och ner då! bli trött på spänningen ibland. spänningen kring allt är fantastiskt och det känns som att man lever, men jisses vad det suger energi!?    

(jag ursäktar mina svordomar som bara VAR TVUGNA ATT KOMMA UT) 
  • mmjonsson

Å! DET VAR EN GLAD GUBBE PÅ ÄL-TESTET IMORSE! Vad händer nu? Äl allt från 12-48 h? ligga järnet då med andra ord?

• mmjonsson

check på den! Lika bra att köra varje dag nu fram till iaf söndag :) GAH! äntligen ett positivt test. Testat runda ringar nu i över en måndag fasen! Så nu ska jag ta hand om mig själv och må bra, ingen stress och hoppas att det bästa fastnar och stannar och mår bra! Alla hjärtans dag idag, kärlekens dag :)

• mmjonsson
    tintinigbg skrev 2013-02-14 13:43:49 följande:
    Hej!Jag fick missfall igår var i v 6. Mår som en jäkla skit just nu. Min sambo och jag har försökt så länge så det känns riktigt  hårt.Men nu till min fråga hur blir det med ägglossningen efter mf. kommer den som den brukar göra eller? hjälpVill ju se det underbara "plusset" snart igen

Jag hade missfall kring nyår, blödde 5 veckor MASSIV smärta den första. Låg inne på sjukhuset med morfin också. svimmade av smärtan ett gäng gånger. Jag har äl nu. Första gången sen nyår då. Så för mig tog det ett tag! Och en mens. Kanske hade äl när jag blödde..vet inte...! jag har iaf äl nu :D bättre sent än aldrig!
  • mmjonsson

Ja definitivt kan orgasm bidra positivt, om hon kommer samtidigt som han kommer. Då hon vid orgasm krampar där inne och sperman får liksom en skjuts på vägen! Sen om det är avgörande, vet inte men jag personligen har märkt att det inte rinner ut så mycket om jag kommer ungefär samtidigt som han

• mmjonsson

Så vi brukar köra att jag kommer typ samtidigt som han och gärna en gång extra efter :) då rinner D Inte ut mycket! Inte mig emot ;)

• mmjonsson

Rent fysiskt så skrapar man ju bort det som är kvar, dvs en del av slemhinnnan också. Slemhinnnan måste vara runt 6 mm för att ett ägg ska fastna och vid skrapning kan det ta lite tid för vissa kvinnor att få rätt tjocklek men alla är olika, men chansen är stor att slemhinnnan tar lite tid att växa till sig igen, upp till 8 veckor brukar man säga. Men som sagt alla fall är olika. Så svårt att jämföra sig med någon annan. Var beredd på lång tid och bli glad om det går fortare! :)

• mmjonsson

en fråga nu då.. Jag fick glad gubbe igårmorse och i förrgårkväll var det negativt. Idag på morgonen var det negativt, vad innebär detta nu då? Att äl är typ just nu, elle rvarit?

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?