Inlägg från: mmjonsson |Visa alla inlägg
  • mmjonsson

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

nenne31 skrev 2013-02-15 11:11:26 följande:
    Asså jag kan inget om det haha...har bara testat två gånger i mitt liv med äl stickor.Men när man får en glad gubbe sker ju äl inom 12-48 timmar har jag hört..

JA och sen är ägget befruktbart ytterligare 12 h efter det TYP?
  • mmjonsson

Fasen då! bitar av d jg skriver försvinner?? skulle skriva: Två gånger med MYS igår och idag får det också bli två och sen är D nog bara för oss att köra hela helgen tror jag!

• mmjonsson

Jag tror att både jag och mannen känner oss extra på nu när vi vet att det är nu det gäller! Sen har vi inga barn så då kan vi ha mer tid för oss själv antar jag, ändrar gärna det dock gärna nu ;)

Sist jag blev gravid hade vi sex varje dag..men i slutänden är det ju trots allt slumpen! Ödet. Ett ligg i månaden kan räcka. Det handlar ju om en rätt spermie och ett bra ägg..!

Skönt att det är helg iaf :)

• mmjonsson

Shit vad stressad jag har varit dessa dagar när äl varit :/ jag fick ju fullt utslag i torsdagsmorse

• mmjonsson

jag börjar ana att jag kanske kan vara gravid..jag drömmer så SJUKA drömmar och det var mitt första tecken. VARJE natt nu sen i måndags! Men vem vet..kanske inte..men så tänkte jag så här också. Att oavsett om jag tror óch tänker att jag 'r gravid eller är skeptisk så kommer jag bli lika ledsen om mensen kommer. så jag går på den fina känslan. Så, jag går in med inställnigen att jag är preggo. :D för VEM VET!? :) en vecka till till bIm

• mmjonsson

Jag har faktiskt plussat :) igår! Första försöker efter första Mensen efter mf, känns bra men supernervöst, är bara i vecka 4+2 typ så tidigt men förhoppningsvis bra :)

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?