• Emhsie

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

BIM idag och mensen lyser med sin frånvaro. Vågar inte hoppas. Köper antagligen ett test imorgon och testar till helgen, kommer mensen så har jag ett till nästa månad annars :)

• Emhsie

Min mens blev regelbunden direkt. Diffade med några timmar förra månaden bara, haha.
    Fick mens 4veckor efter missfallet ungefär. 

• Emhsie

Idag plussade vi äntligen!
    Tredje försöket sedan missfallet! 
    Decemberbebis here we come!  

• Emhsie

Jag har tidigt VUL på torsdag, och då är jag i 6+4

Idag, tisdag. Är jag i 6+2, exakt samma som förra graviditeten slutade i.
    Samma veckodag med. Men änsålänge är allt bra! 

• Emhsie
    nenne31 skrev 2013-05-07 20:20:31 följande:
    Menar du att det var för tidigt för att se hjärtslagen?
    Dom trodde det, men vi vet inte fören efter nya VUL:et
    Mymemlan skrev 2013-05-07 21:03:47 följande:
    vilken vecka och dag var du i? Har tid för vul på måndag. Är enligt min beräkning i 6+0 men beroende på äl kan den vara 5+5 eller 5+6 lika gärna.. Så vi får se vad vi kan se :) 

Enligt mens 6+2men är ju osäker på när ägglossning osv är eftersom vi ändå har sex regelbundet kör vi inte med äl-tester. så hon trodde vi kunde vara backade ungefär 1vecka till 1,5vecka.
  • Emhsie

Började blöda imorse. ska in till gynakuten om ett tag... Fanfanfan

• Emhsie

Dom trodde på MA för embryot var lika litet som för två veckor sedan och utan hjärtaktivitet. Kom hem nyss och nu blöder jag mer + klumpar. Ska träffa läkare där igen på onsdag. Så j*vla värdelöst :'(

• Emhsie
    nenne31 skrev 2013-05-13 10:16:06 följande:
    Godmorgon tjejer! Efter tråkigheter med Emhsie igår kommer jag med glada nyheter även om det känns att göra det när någon råkar ut för mf och mer än en gång. Jag plussade imorse :D Bim -3-4 dagar. Femte försöket efter mf i dec. Nu ska jag försöka att inte oroa ihjäl mig. Lättare sagt än gjort!

Grattis! Vad roligt! :D Hoppas det går vägen. Angående mitt egna mående fattar jag inte hur dåligt jag egentligen kan må. Gråter gråter gråter. Vill ha det ur mig! Mår psykiskt dåligt av att veta att det ligger dött kvar i min kropp. Första missfallet var enklare. Där kom det ut snabbt och jag blödde o bara 6 dagar.
  • Emhsie

Texten om mitt mående skulle inte sitta ihop med grattis. Såklart. Telefonen som dummar sig... Ber om ursäkt för det.

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?