Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-04-05 14:18:40 följande:

trevlig helgSolig
    Riktigt jävla grant, LJ.....{#emotions_dlg.flower}

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-05 15:56:52 följande:

Herre Gud, Krokus, jag som inte trodde du kunde "bli vackrare".Jag hade fel. Gruvligt fel.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-04-05 11:47:01 följande:

Snyggt Mattias, mycket. Om jag inte visste "bättre", så skulle jag säga att träningen börjar ge resultat. Kan va som du deffat till dig lite, men det mest troliga är nog en kombination här. Stilfullt oavsett....Skål
  • Anton Chigurh
    röderaff skrev 2013-04-05 16:58:26 följande:

Ja jag är en bit över 50 så nog finns vi. 
    Jag är inte över 50, men det är fan så nära, dock Raff, så har jag aldrig skådat en kvinna över 50 år i din form, du är helt jävla makalös. Du är mer än så, du är riktigt grym. Jag är imponerad av dig......

groupwave.gif 
  • Anton Chigurh
    Amys skrev 2013-04-05 19:36:52 följande:

Trevlig kväll snyggingar!

Det där, Amy, det är en riktig, riktig vacker röv......thumb.gif
  • Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-06 09:43:16 följande:
    Haha ja såg att NOEL 75 Anonym var i farten Skrattande så det måste ha varit du på fyllan.
    Nja ny stil vet jag inte......... en Lotus har ju många blad på sin själk Flört.
    Jag tänker mig en sammanlänkning av en Lotusblomma och en Krokus !!!

Kan det bli vackrare ???

Nej. Inte en chans. 
  • Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-06 09:51:26 följande:
    Låter som en farlig korsning{#emotions_dlg.djavulsk}........... man ska vara försiktig med att mixtra med naturen Flört
    Ibland blir resultatet bländande.......!

Ha en riktigt underbar lördag, Krokus, nu skall jag åka å träna.

Puss.... WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-06 11:41:46 följande:
    Åhh en sådan där trimmad DHX 2000 med dubbla bromsar och vadderad sitsFörvånad........ fan nu blev jag avundsjuk Flört.
    Rollator är för mesar, jag kommer skaffa mig en redig rullstol i stället. Typ nedan...

• Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-06 12:40:07 följande:
    Haha du ska alltid vara värstSkrattandeFår jag sitt på din "kulspruta" då Anton Drömmer
    Det kommer inte vara en förfrågan, Krokus. Det kommer vara ett krav.
  • Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-06 12:57:16 följande:
    Vi är alltid rörande överens.... hmm nästan iaf Skrattande.
    De gånger vi inte är överens, Krokus, så finns det ju gagball. Inte sant !!!
Svar på tråden Helkroppstråden