Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Bilder som visar mer än dom döljer, utan att va vulgära, är alltid det absolut vackraste, och mest attraktiva, som finns.

Faktiskt. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-04-12 10:01:01 följande:

Hennes man är nog riktigt stolt över alla bilder hon pumpar ut här.
    Han kanske faktiskt är det....

Det vet du inte ett jävla skit om. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Razz skrev 2013-04-12 10:19:49 följande:
    Ni har ju eran egna medlemstråd, ni kan ju sitta inne i den och gotta er på bilder istället och snacka skit om mullvadar och vad det är nu ni kallar dom.
    Vilka dom ???
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-04-12 10:24:50 följande:
    HAHAHAHAHA 
    Att skratta åt sånt som egentligen inte är roligt, vad säger det om dig ???
  • Anton Chigurh
    Razz skrev 2013-04-12 10:36:00 följande:
    Att personen har gott om humor och ser det roliga i det? Tungan ute
    Det är ju förstås inte min tolkning av den personen. Den låter jag vara osagt, min tolkning alltså, jag lär bli avstängd i 12 år i så fall. Minst
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-04-12 12:45:30 följande:

Har inte du blivit avstängd för över 5,000 inlägg med sjuklig överanvändning av fetstil och kursiv text lär inget stänga av dig.
    Det var sannerligen lugnande nyheter, Ermene, fan va glad jag blev nu. Tror jag skall kosta på mig ett glas mellanmjök, med O'boy, varmt, givetvis, och faktiskt lite vispad grädde. Skall det firas. Så skall det. Liksom.

fireworks.gif

• Anton Chigurh
    Razz skrev 2013-04-12 13:00:27 följande:
    Animerade ikoner är sånt 6 åringar håller på med och sådana som gjorde hemsidor i mitten på 90 talet.
    Mmm......
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-04-12 13:06:49 följande:

Ja verkligen Anton, skärp dig för helsike.
    Skall försöka.....
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-04-12 13:14:01 följande:
    Skall försöka.....
    Men det blir inte lätt.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-04-12 13:14:21 följande:
    Men det blir inte lätt.
    Jag känner på mig att det kommer gå åt helvete.
Svar på tråden Helkroppstråden